Posts

Think Tanks: 1st meeting.

Αλόχα και καλημέρα σας. Η αλήθεια είναι ότι μου άρεσε η συζήτηση που κάναμε τις προάλλες γύρω από τα αγαπημένα μας παιχνίδια ρόλων και ελπίζω να είναι η αρχή για να δημιουργήσουμε κάτι δικό μας. Φυσικά η συζήτηση επεκτάθηκε στα πέρα μέρη μέχρι και για παιχνίδια multi platform μιλήσαμε. Όπως και να έχει είμαστε 4 καλοί αφηγητές με πολλά χρόνια εμπειρίας και ήρθε η ώρα να ενώσουμε τις δυνάμεις μας σαν τους power rangers ... και να γράψουμε κάτι. Το κείμενο που ακολουθεί είναι σαν ένας τυφλοσούρτης γύρω από την αγορά που υπήρχε και υπάρχει σήμερα γύρω από τα rpg . Η λίστα δεν είναι εξαντλητική αλλά είναι ένα καλό σημείωμα με κατηγοριοποιήσεις. Θα ήθελα αν σας βολεύει να μαζευτούμε ξανά ιντερνετικά και να κάνουμε την δουλεία μας σας γνήσια think tanks .... γιατί όπως είναι γνωστό … once a tank .. Always a tank … Φυσικά αν νομίζετε ότι λείπει κάτι από την λίστα να το συμπληρώσουμε έτσι ώστε την άλλη φορά να το αναλύσουμε. Ας κάνουμε κομμάτια τα παιχνίδια ρόλων σε διαφ...

Thoughts on game designing.

Yesterday night I have finished reading the second tome from the magnificent author Robert E. Howard. It took me a couple of months but the complete works of Solomon Kane and the Complete Saga of Conan the Barbarian reached its end. Thanks to project Gutenberg these classic texts can be alive I hope even after a post apocalyptic event takes place. But what these books have to do with role playing game designing? It’s a fair question but followed up the catharsis of the heroes, I had a few moments of inner retrospective about our favorite games. So Robert E. Howard wrote his works about 5 years before another masterpiece Hobbit by Tolkien and almost 20 years before the famous trilogy Lord of the rings. We have to take for granted that Tolkien’s work is still the major inspiration of fantasy rpg. Inevitable we can’t escape the stereotypes of elves and dwarves or even the weakened humans. The purpose of this article is not to change what is taken for granted for the past decades but...

AGE rpg systems. Μίνι παρουσίαση.

AGE rpg system . Σε αυτήν την ενότητα θα μελετήσουμε 2 αδελφικά συστήματα, το παλιό Dragon AGE system και το καινούργιο Fantasy AGE (http://greenronin.com/). Το πρώτο σύστημα λοιπόν είναι βασισμένο ένα από τα καλύτερα παιχνίδια στον υπολογιστή που έφτιαξε η Bioware στην μετά Baldur ’ s Gate εποχή. Η Green Ronin λοιπόν αφού έλαβε τα δικαιώματα έφτιαξε το πρώτο AGE σύστημα όπως το αποκαλεί. Πέρσι τέτοιο καιρό αποφάσισε να απογυμνώσει το σύστημα από τις ρίζες του Dragon AGE και έφτιαξε ένα γενικότερο σύστημα για να ταιριάζει σε περισσότερες θεματικές. Το συστήματα έχουν στην πραγματικότητα 3 διαφορές αλλά οι ομοιότητες είναι αρκετές περισσότερες. Ας τα δούμε συνοπτικά πρώτα και έπειτα θα ακολουθήσουν και οι λεπτομέρειες. Πλεονεκτήματα Μειονεκτήματα Αφήνουμε το ζ20 και περνάμε σε ένα 3ζ6 σύστημα. Έχει διαφορές αλλά βρίσκονται στην σφαίρα των πιθανοτήτων. Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι είναι πιο εύκολο να πετύχουμε τους μεσαίους αρι...

Radiance RPG. Μια μικρή παρουσίαση.

Μια μικρή εισαγωγή Όπως ήδη γνωρίζετε το τελευταίο διάστημα έχω διαβάσει αρκετά συστήματα  για τα αγαπημένα μας παιχνίδια ρόλων. Ένα από αυτά είναι το Radiance Rpg . Αυτό που θα ακολουθήσει είναι μια μικρή παρουσίαση. Για όποιον βαριέται μπορείτε να παραμείνετε στον πρώτο πίνακα που συνοψίζω τα βασικά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα ή τι μου άρεσε και τι όχι. Πλεονεκτήματα Μειονεκτήματα D 20 system , γνωστό, οικείο και δοκιμασμένο Ίσως να θυμίζει την 4 η έκδοση του dnd και πολλοί ίσως ξινίσουν. Ρίξτε όμως μια ματιά γιατί απομακρύνεται αρκετά από την πιο περίεργη έκδοση του dnd . Τρομερό εύρος επιλογών: φυλές, κλάσεις, θέματα. Θέματα ηρώων : πίσω στις ρίζες των characters kits Streamlined : όχι μαθηματικές εξισώσεις, λίγοι κανόνες Τρομερή ισορροπία, εύκολη δουλειά του αφηγητή. Το σύστημα που περιλαμβάνει τους θεούς ίσως ένα από τα...