Radiance RPG. Μια μικρή παρουσίαση.

Μια μικρή εισαγωγή

Όπως ήδη γνωρίζετε το τελευταίο διάστημα έχω διαβάσει αρκετά συστήματα  για τα αγαπημένα μας παιχνίδια ρόλων. Ένα από αυτά είναι το Radiance Rpg. Αυτό που θα ακολουθήσει είναι μια μικρή παρουσίαση. Για όποιον βαριέται μπορείτε να παραμείνετε στον πρώτο πίνακα που συνοψίζω τα βασικά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα ή τι μου άρεσε και τι όχι.

Πλεονεκτήματα
Μειονεκτήματα
D20 system, γνωστό, οικείο και δοκιμασμένο
Ίσως να θυμίζει την 4η έκδοση του dnd και πολλοί ίσως ξινίσουν. Ρίξτε όμως μια ματιά γιατί απομακρύνεται αρκετά από την πιο περίεργη έκδοση του dnd.
Τρομερό εύρος επιλογών: φυλές, κλάσεις, θέματα.

Θέματα ηρώων : πίσω στις ρίζες των characters kits

Streamlined: όχι μαθηματικές εξισώσεις, λίγοι κανόνες

Τρομερή ισορροπία, εύκολη δουλειά του αφηγητή.

Το σύστημα που περιλαμβάνει τους θεούς ίσως ένα από τα καλύτερα που έχω συναντήσει.

Hit points αλλάζουν σε wounds and Vitality (Unearthed Arcana). Επίσης εδώ δουλεύουν σαν mana points ενεργοποιώντας τις ικανότητες των ηρώων.

Μια εναλλακτική προσέγγιση στους NPC. Όμορφη αλλαγή.

Μέσα στα βιβλία ο συγγραφέας μας δίνει και τα μαθηματικά του. Ο αφηγητής μπορεί να φτιάξει κυριολεκτικά ότι θέλει μέσα σε λίγα λεπτά.

Το Campaign που μας δίνει είναι steampunk-victorian fantasy. Αλλά είναι τόσο modular που μπορείς να το κάνεις ότι θες αφαιρώντας απλά μερικά κεφάλαια από τα βιβλία.

Το βιβλίο του παίχτη είναι 286 σελίδες και είναι δωρεάν!!!

Δεν έχει κενά επίπεδα ήρωα. Δεν περιμένετε 3 επίπεδα για να λάβετε μια ικανότητα. Σε κάθε επίπεδο μέχρι το 20 ο ήρωας προσθέτει δυνάμεις.


Γενικές παρατηρήσεις.

1.      Το Radiance αποτελεί ένα κλασσικό d20 σύστημα. Οι ήρωες επιλέγουν φυλή, κλάση, θέμα και αν θέλουν και θεότητα. Το βασικό βιβλίο των ηρώων είναι δωρεάν και μπορείτε να το κατεβάσετε εύκολα και γρήγορα (http://www.drivethrurpg.com/product/105102/Radiance-Players-Guide:-A-Complete-Roleplaying-Game-in-the-Age-of-Electrotech). Επίσης εδώ θα βρείτε και το character sheet. Αν έχετε πρόβλημα θα σας τα στείλω απλά αν το κάνετε ανεβάζετε την βαθμολογία του παιχνιδιού υποστηρίζοντας μελλοντικά προϊόντα. Επίσης αν το κατεβάσετε θα μπορείτε νόμιμα να το εκτυπώσετε μιας και στο κάτω μέρος του βιβλίου θα έχει το υδατογράφημα με το όνομα σας. Προσωπικά έχω αγοράσει το DM guide και τον Ιούλιο θα κυκλοφορήσει ένα ακόμα βιβλίο το οποίο ο συγγραφέας μου είπε ότι θα έχει πολλά εξτρά με τίτλο Expansion Kit.  
2.      Δημιουργία ήρωα. Τα γνωστά 6 στατιστικά όλα ξεκινούν 8 και έχετε στην διάθεση σας 30 πόντους για να τους μοιράσετε.
3.      Οι γνωστές μας σωστικές ζαριές γίνονται αμυντικοί μηχανισμοί οι οποίοι χρησιμοποιούνται και στην μάχη και σαν αντίσταση.
4.      Το σύστημα χρησιμοποιεί 3 θεμελιώδης κανόνες από το unearth arcana 3rd edition. Armor is Damage Reduction. Hit Points are been replaced by Wounds and Vitality system. All heroes can use all skills.
5.      Vitality goes first wounds are following. Επίσης το vitality χρησιμοποιείται για να τροφοδοτήσει τις περισσότερες δυνάμεις των ηρώων δίνοντας έτσι μια διττή έννοια ανάμεσα σε κούραση, επιφανειακά τραύματα, τύχη και mana points.
6.      Wounds are based on race!!!! Vitality grows up per level, wounds don’t.
7.      Fortitude 10 + ½ level + class bonus + Strength or Constitution modifier
8.      Reflex 10 + ½ level + class bonus + Dexterity or Intelligence modifier
9.      Will 10 + ½ level + class bonus + Wisdom or Charisma modifier
10.  Το attack roll είναι στάνταρ και είναι ανάλογα την κλάση και το επίπεδο. Απλά και λαϊκά. d20 + ½ your level + prime attribute modifier + other modifiers και φυσικά τα πάντα είναι round down.
11.  Στο 1ο επίπεδο έχεις όλες τις στάνταρ ιδιότητες της φυλής και επιλέγεις άλλες 2. Όλες τις βασικές ιδιότητες της κλάσης και επιλέγεις άλλες 3 από την κατηγορία βασικές. Και μια minor ικανότητα από τα θέματα.
12.  Το κεφάλαιο 9 το αφαιρούμε όπως και οτιδήποτε έχει σχέση με steam punk and Victorian era, electrotech. Το σύστημα είναι τρομερά modular και μας το επιτρέπει εύκολα και γρήγορα.
13.  Σας δίνω κάποιες επιπλέον λεπτομέρειες παρακάτω. Ουσιαστικά αν το μετέτρεπα για στο σμαράγδι θα κρατούσα τα εξής:

Races

Name
Powers
Human
All except Electrotech, Firearms proficiency and Gearhead.
Asimar
All
Atlan and Sea Elf
All (Sea elves always breath underwater, reverie)
Drack aka Dragonborn
All except Cold weakness, claws and teeth, multi strike
Drow aka Shadow elves
All
Dwarves
All (Notice secret doors as elves-core ability) except Firearms proficiency, Duergar form
Elves
All except Night Elf/warcraft
Gnomes
All except Electrotech, Firearms proficiency and Gearhead.
Half elf aka Eluan
All (thin spots count as secret doors )
Half orcs aka all Orcs (Daroth etc)
All except Dual Heritage
Halflings
All
Kobold
All except cold weakness, Firearms proficiency, sadist.
Rakasha
All
Tiefling
All except abusive





Classes

Name
Name
Artificer (int)
Barbarian (str)
Blackguard (Evil or Neutral) (con)
Cleric (wis)
Dhampirs (Half Vampire) (Cha)
Druid (wis)
Elementalist (wis)
Fighter (str)
Gallant (Swashbuckler meets the Noble)(Cha)
Gunslinger (Transformed to Archer ) (Dex)
Inquisitor (wis)
Invoker (Favored soul) (Cha)
Mageblade (Bladesinger ftw) (int)
Medicant (alternative healer, reason) (int)
Monk (str)
Necromancer (int)
Paladin (Cha)
Pathfinder (aka Indiana Jones) (int)
Psion (Psionist, Cerilia) (wis)
Ranger (Dex)
Rogue (Dex)
Sage (int)
Shadowcaster (shadowdancer prestige) (int)
Shaman (wis)
Shifter (were creatures) (con)
Sorcerer (Dragon discipline) (con)
Warlock (con)
Witch (witch doctor, tribal wizard) (Cha)
Wizard (int)
Bard (Cha)

Skills

Είναι τα μοναδικά που δεν ανεβαίνουν καθώς κάνουμε level up. Ο μοναδικός τρόπος να ανέβουν είναι αγοράζοντας ιδιότητες φυλής, κλάσης και θέματος. Use wisely ;-) Επιπρόσθετα τα skills είναι ομαδοποιημένα.
Themes (Adnd 2nd like Kits… τρομερή ιδέα)

Arcanist (wizard theme)
Believer (Cleric Theme)
Dilettante (Jack of all trades, Bard Theme)
Explorer
Guildsman
Heretics
Hunter (Monster Hunter)
Martialist (Warrior Theme)
Noble
Protector (Paladin theme)
Rider
Romantic (πιο rp δεν γίνεται)
Specialist (single class focus)
Traitor (just epic)

Deities

Θα χρησιμοποιούσα τους πόντους πίστης όπως τους περιγράφει το βασικό βιβλίο. Απλά θα χρησιμοποιούσα με βάση το alignment και όχι τόσο τα ονόματα και τα domains.  Επιπρόσθετα υπάρχει και ένας επιπλέον κανόνας στο βιβλίο του αφηγητή κατά τον οποίον οι πόντοι πίστης γίνονται πόντοι δράσης. Ξοδεύοντας αυτούς τους πόντους ο ήρωας λαμβάνει ένα +1ζ6 σε μια επίθεση ή στην χρήση μιας ικανότητας. Με αυτόν τον τρόπο καλύπτονται και η άπιστοι … (ειδάλλως υπάρχει ο κλασσικός τρόπος… ΣΤΗΝ Πυρά!! ).



Stay safe and up to the stories.

Sir Oliva De ilien

Comments

Popular posts from this blog

Heroic Fantasy: Class Acts: Druid

Tales from the Post: Σκέψεις και μια αφιέρωση!

Planescape: Age of Spiders