Planescape: Age of Spiders


Intro & Session 1: Beastlands (Memorial & Ambush) 


Οι ήρωες της Καραντίνας: Myrin, Velkro, Καϊτέλ, Άγκαθα, Ικταλ, Βαλ & Κούργκαν.


Τι κοινό έχουν ένα χρυσό ξωτικό που ψάχνει απεγνωσμένα την εκδίκηση και ένα σκοτεινό ξωτικό που υποδύεται μια ιέρεια της Λολθ; Τίποτα…και οι 2 καταλήγουν στα μπουντρούμια του Μενζομπεραζαν στην σειρά για δημόσια εκτέλεση. 


Και όμως θα καταφέρουν να δραπετεύσουν και να βγουν στην επιφάνεια όπου και θα συναντήσουν τον φυγά μάγο Καϊτέλ.


Ο Καϊτέλ είχε μπλέξει με τους νονους της νύχτας στην σεμπια σε τυχερά παιχνίδια. Και στην κοινοπολιτεία, κάτω από την κυριαρχία του Νεθεριλ, πλέον όποιος χρωστάει πληρώνει. Συναντήθηκαν λοιπόν τυχαία αλλά έκτοτε ταξιδεύουν μαζί. Το τρίο ήταν ο αρχικός πυρήνας των Ηρώων της Καραντίνας. Ένα όνομα που κέρδισαν όταν εγκλωβίστηκαν σε ένα χωριό όπου οι κάτοικοι μεταμορφώνονταν σε green slime…. Έκτοτε η φήμη τους εξαπλώθηκε στον γαλαξία και έφτασε μέχρι την Σιτζιλ, πόλη των πορτών όπου και εγκαταστάθηκαν στο καινούριο τους σπίτι - αρχηγείο. Εκεί για πολλά χρόνια αναλάμβαναν αποστολές για χρυσό.


Στην συμμορία προστέθηκε ο Μινώταυρος Ικταλ ο οποίος είναι από το Κρυνν και συγκεκριμένα από την ήπειρο του Ταλαντας. Μία ηφαιστειογενής περιοχή όπου οι Μινώταυροι είναι μέλη μιας κουλτούρας μονομάχων. Αφού σιχαθηκε τους πάντες και τα πάντα, τους άφησε πίσω και βρήκε μια one way πύλη για τα beastlands. Εκεί έγινε δρυίδης και μετά έγινε μέλος των ηρώων της Καραντίνας.


Η Άγκαθα είναι ένα κατασκεύασμα το οποίο μοιάζει με άνθρωπο και ανήκει στην φυλή των ελαν. Η ίδια ανήκει στην εκκλησία των τριών αλλά δηλώνει ότι πιστεύει αλλά δεν πιστεύει. Όπως και να έχει η αποστολή της την έστειλε στους ήρωες της Καραντίνας. Η ίδια πιστεύει ότι η δουλειά της τελείωσε με δαυτους και ότι σύντομα θα επιστρέψει πίσω στην κανονικότητα της στα Forgotten Realms αλλά τελικά η επιστροφή θα καθυστερήσει λίγο παραπάνω.


Και τέλος ο Βαλ του οποίου η ιστορία εμπλέκεται γύρω από 2 κοριτσάκια που άλλοτε τα χάνει και άλλοτε τα βρίσκει. Τα τελευταία όμως χάθηκαν από ότι φαίνεται για καλά.


Η τελευταία αποστολή για να μην τα γράφω ορίστε το λινκ.


https://emerald-gatekeepers.blogspot.com/2022/09/blog-post.html


Σεσσιον 1


ΰ μήνες πέρασαν από το spellplague όπου δολοφονήθηκε η θέα της μαγείας, Μυστρα. Τις συνέπειες τις έζησαν όλοι σε διαφορετικό βαθμό. Μάγοι ανατινάχτηκαν στον δρόμο αφήνοντας το αποτύπωμα τους στους τοίχους, τα μαγικά αντικείμενα έχουν αχρηστευτεί και γίνονται ξανά μέταλλα για άλλη χρήση, μαγικά potions έγιναν χυμοί και οι θεοί ακόμα να συνέλθουν από το σοκ. Αλλά μέσα στο σκοτάδι και τις αναταραχές το σκοτάδι παραμονεύει ψάχνοντας την κατάλληλη στιγμή για να εμφανιστεί. Η Λολθ δείχνει έντονη δραστηριότητα το τελευταίο διάστημα καθώς υφαίνει τους ιστούς της γύρω από την μοίρα όλων των πλασμάτων. Οι επιδρομές πολλαπλασιάζονται, πλάσματα χάνονται και οι ελπίδες για ένα καλύτερο αύριο εξανεμίζονται.


Δεκέμβριος 1385 DR


Η ομάδα κάθε χρόνο πηγαίνει στα ειδυλλιακά beastlands και τελούν μια μικρή τελετή προς την μνήμη του κοριτσιού. Στο δρόμο της επιστροφής κατασκηνώνουν στο καταφύγιο του Σαντακουλ και εκεί δέχονται την επίθεση από τα drow. Νεκροζωντανα ogre, ημίγυμνα ξωτικά βάρβαροι, και σαδομαζο ιέρεια της Λολθ ενάντια στην ομάδα. 


Αίμα, δάκρυα (από τα γέλια) και ιδρώτας 


Η σύγκρουση ξεκίνησε στην 2η τετράωρη σκοπιά της ομάδας λίγο πριν ανατολή του ηλίου. Η ομάδα χρειάζεται μια ώρα, κατόπιν παρότρυνσης του Ικταλ, για να σβήσει τις φωτιές. 


Ο Βαλ βρήκε το ίχνη από του γκρουπ που τους επιτέθηκαν και η ομάδα πρέπει να αποφασίσει: θα τα ακολουθήσει αμέσως ή θα ξεκουραστεί για να ανακτήσει τις δυνάμεις τους;


Session 2 (Raiding Party & Sigil, the Cage)


Ακολούθησαν τα ίχνη που τους έδειξε ο Βαλ


Ο κρύσταλλος ενεργοποιείται και φεύγουν ο Βαλ και η Άγκαθα. Στην θέση τους έρχεται ο Νάνος, Κούργκαν, ένας παλιός φίλος της αρχικής ομάδας.


Ο Ικταλ τους προειδοποιεί ότι τα beastlands είναι ανήσυχα από την συμπεριφορά τους. (κοινώς, γλίτωσε η ομάδα από το στόμα κάποιου τεράστιου πλάσματος)


Βρίσκουν την σπηλιά και αντιμετωπίζουν τους επιδρομείς και τέλος τους δαίμονες, Βροκ. Για κακή τους τύχη είχε γίνει ένα ακόμα summon και ήταν 2 Βροκς. 


Τρομερή μάχη. Με highlights το βρωμοξυλο που έφαγε ο Ικταλ, κατάλοιπο από τις μονομαχίες στο Ταλαντας. Και το άγγιγμα του μπουτιου του Βελκρο μαζί με το lay on hands και το "συγχωρα με μοραντιν"


Περνούν την πύλη και φτάνουν στην Sigil και στο αρχηγείο τους όπου ξεκουράζονται.


Στην συνέχεια πηγαίνουν στο πανδοχείο "ο βαρκάρης της Στυγιας". Στον δρόμο αναγκάζονται να σταματήσουν γιατί περνούσε μια περίεργη ημί-θρησκευτική πομπή, οι οποίοι περπατούν ρυθμικά και χτυπούν ταυτόχρονα όλοι μαζί το κεφάλι τους με ένα βιβλίο.


Στο δρόμο συναντούν ένα σμήνος από ποντίκια που ομιλούν και μέσα στην παράνοια τους ζητούν από την ομάδα να μείνει ουδέτερη. Ούτε αγγέλους ούτε δαίμονες. Καμία εμπιστοσύνη σε κανένα. Η ομάδα έξυπνα συμφωνεί και το σμήνος διαλύεται. Η ομάδα στέκεται έξω από το ομώνυμο πανδοχείο (στο τέλος της 3ης ημέρας).


Session 3th (Ire T'sarran, The Prophecy & Yggdrasil)


Η ομάδα μπήκε στο πανδοχείο (Ο βαρκάρης της Στυγιας), έκατσε σε ένα τραπέζι και παρήγγειλε να φάει και να πιει. Στο πανδοχείο είχε αρκετό κόσμο από διαφορετικές φυλές, αγγέλους που πίνουν, διαβόλους που συνάπτουν συμφωνίες, μια μαριλιθ στο μπαρ, μια tiefling σερβιτόρα, 3 pole dancer (γυναίκα, άνδρας, χωρίς φύλο)


Γίνεται συνάντηση με την ιδιοκτήτρια του πανδοχείο με το όνομα Ιρε. Ένα αλμπίνο drow το οποίο θέλει να εκδικηθεί την Λολθ. Προτείνει ο εχθρός του εχθρού μου είναι φίλος αλλά η ομάδα αρνείται και φεύγει.


Έπειτα ο Καϊτέλ μεταμορφώνεται σε drow και προσπαθεί να ψαρώσει ένα άλλο σκοτεινό ξωτικό αλλά η προσπάθεια του πάτωσε όταν άρχισε να λέει ότι "νοιάζομαι για κάτι". Εκεί λοιπόν τον κατάλαβε και κατέφυγε μέσα στην πόλη. Η ομάδα τον πήρε στο κατώφλι αλλά χάθηκε μέσα σε ένα σπίτι. Η ομάδα δεν θέλησε να μπουκαρει φοβούμενη τον νόμο της κυρας του πόνου και έτσι ακολούθησε την πρώτη και μοναδική προτροπή της Ιρε, να πάνε στον ναό του προφήτη, όπου σύμφωνα με την ίδια θα μπορούσαν να αντλήσουν πληροφορίες για το πως θα σταματήσουν τα σχέδια της Λολθ.


Εκεί ο Μυριν, μισόγυμνος στάθηκε μπροστά στο μάτι του προφήτη, ένα χρυσό artifact, και κρίθηκε άξιος να λάβει της προφητεία. Ο Ικταλ αμέσως κατάλαβε ότι η πρώτη σειρά της προφητείας, απευθύνεται σε ένα μυθικό τόξο των ξωτικών το οποίο βρίσκεται, σύμφωνα με τα παραμύθια, στο 3ο επίπεδο των Beastlands, εκεί στο μόνιμο σκοτάδι που κρύβονταν οι πιο μοχθηροί κυνηγοί (θηρευτές). Το όνομα αυτού του τόξου είναι είναι Thaas και είναι φτιαγμένο από τα κέρατα ενός ταράνδου.


Στην βιβλιοθήκη επιβεβαιώνουν και την πληροφορία για το μαγικό τόξο και βρίσκουν την πύλη που θα τους οδηγήσει προς τα beastlands, ουσιαστικά μέσω του τεράστιου δέντρου της ζωης, Yggdrasil. Πριν διαβούν την νέα πύλη τους βρίσκει ο Βελκρο και τους μοιράζει τις πληροφορίες για την Ιρε. Πρώην archpriest of Kiaransalee, θεάς της εκδίκηση. Ως παιδί κυνηγήθηκε από τους ιερείς της Λολθ, κρύφτηκε και έγινε ιέρεια της εκδίκησης. Τώρα αναζητά να βοηθήσει και να βοηθηθεί για να πάρει την εκδίκηση της. Η ομάδα ακολουθεί τον δρόμο της ουδετερότητας και πηγαίνει στο δέντρο της ζωής.


Εκεί ο Ικταλ επικοινωνεί με το δέντρο και μαθαίνει ποιοι κατοικούν αλλά και για μια αρρώστια που έχει σε ένα κλαδί. Συναντούν τα φιλικά Ratatosk, ανθρωπόμορφα σκιουράκια, και μαθαίνουν για το σιδερένιο σαγόνι, το άρρωστο δέντρο που μολύνει το Yggdrasil και η ομάδα αποφασίζει να το γιατρέψει. (Ημέρα 7)


Karasuthra, Noctos’ Domain

The third and final layer of the Beastlands is the eternal night of Karasuthra. Here, the night time prowlers hunt through the forests, their roars and growls can be heard echoing across the plane. This is a land of hunting and nothing stops these beasts from their hunt except when they become the hunted.

Session 4ο


Η μάχη με το άρρωστο δέντρο. Η ομάδα βρίσκει τον μανδύα που τους κάνει αόρατους. Επίσης μαθαίνουν για το σπαθί δαιμονοπνιχτης το οποίο βρίσκεται σε οχυρό στην άβυσσο.


Session 5ο


Η ομάδα επιχειρεί να πάρει το σπαθί και τα καταφέρνει. Το σπαθί επικοινωνεί μαζί τους και δηλώνει ότι η αποστολή του είναι να λουστεί στο αίμα των δαιμόνων. Η ομάδα διστάζει να πετάει στην πύλη που έφτιαξε το σπαθί και επιστρέφουν στο δέντρο. Το σπαθί όμως εξαφανίζεται.


Σεσσιον 6ο


Ο Ικταλ οδηγεί την ομάδα στο Karasuthra για να βρουν το Thaas (session 3 library info). Στο δρόμο συναντούν μια ομάδα κυνηγών displacer beasts και ξεκινά το πανηγύρι. Μετά από λίγο χρόνο εμφανίζεται ο Wild Hunter, μια οντότητα η οποία ο μοναδικός της σκοπός είναι το κυνήγι. Η ομάδα νικηφόρα βρίσκει το μέρος με το μαγικό τόξο λουσμενο στο φως του φεγγαριού και ο Μυριν συνάπτει την συμφωνία μαζί του. Το αρχαίο τόξο των ξωτικών είναι στα χέρια της ομάδας. Και τώρα η ομάδα πρέπει να αποφασίσει ποια πορεία θα ακολουθήσει (13η μέρα)


Σεσσιον 7ο


Χθές είχαμε ένα ωραίο σεσσιον το οποίο συνοψίζεται στα εξής: Το commune με τον θεό του Μύριν προσφέρει κάποιες απαντήσεις και η πλειοψηφία αποφάσισε ότι δεν θα συνεργαστεί η ομάδα με την Ιραε διότι είναι evil.  Έπειτα επιστροφή και πάλι  στο οχυρό των γιγάντων αλλά αυτή την φορά υπήρχε μια λεγεώνα από δαυτους!  Κατασκοπεία για 3 ημέρες σας αποκάλυψε ότι το οχυρό είναι πιο "αδύναμο φυλαγμένο" κάποιες συγκεκριμένες βραδινές ώρες. θα μπουκαρετε στο επόμενο σεσσιον. Ο χρόνος δεν είναι με το μέρος σας καθώς ο Μυριν αντιλαμβάνεται ότι η Λολθ κάνει την κίνηση της 

Comments

Popular posts from this blog

Heroic Fantasy: Class Acts: Druid

Tales from the Post: Σκέψεις και μια αφιέρωση!