Brighton Rocks: Campaign notes (Session 1,2,3 & 4)

(Session 1)

Η ιστορία μας ξεκινά την παραμονή της αλλαγής του χρόνου στην παραθαλάσσια φοιτητική πόλη του Μπράιτον στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η παρέα των ερευνητών αποτελείται από τους:

Σόνι. Μεταπτυχιακός φοιτητής στο Πανεπιστήμιο του Σασσεξ στο τμήμα καλών τεχνών. Το 2022 εύχεται να τελειώσει τον τωρινό του τίτλο και να περάσει σε ένα διδακτορικό! Αυτή την στιγμή αναζητά την χρηματοδότηση που θα τον οδηγήσει εκεί.

Συβονη: Το πρωί φοιτήτρια ιατρικής στο Πανεπιστήμιο του Μπράιτον και το βράδυ στρίπερ και pole dancer στο μπαράκι του Blue oyster club. Ένα πριβέ μέρος που ξεκινά την λειτουργία του μετά το κλείσιμο του "απλού" μαγαζιού με το ίδιο όνομα.

Μπουν: Είναι λαντζιέρης στο Blue oyster club και συνάμα είναι και ένας χάκερ. Το "κρυφό" ταλέντο το εξασκεί όχι τόσο για παράνομες δραστηριότητες αλλά και για το thrill of the danger life. Λατρεύει τις σπαζοκεφαλιες και τα παζλ.

Τσακ (Charlie): Ο καντινιέρης του Blue iguana 🦎 που φτιάχνεις ίσως τα καλύτερα fish and chips 🍟 του Μπράιτον. Η καντίνα βρίσκεται στις στοές που οδηγούν στην παραλία της πόλης. Η δουλειά του ξεκινά όταν κλείνει το κέντρο διασκέδασης, Blue oyster club.

Ο Ντέσμοντ είναι ένας πλούσιος μεγάλο επιχειρηματίας που μέσω του πανεπιστημίου του Σασσεξ και του επιβλέποντα καθηγητή του Σόνι ζητά από τον τελευταίο να του κάνει μια πολύ σημαντική δουλειά.

Η δουλειά είναι: προσφάτως βρέθηκε ένα αρχείο από βίντεο κασέτες VHS οι οποίες δείχνουν την ζωή της Τζέσικας ενός κοριτσιού του οποίου τα ίχνη χάθηκαν το 1987. Ο Ντέσμοντ δεν τους αποκαλύπτει τίποτα παρά μόνο ότι θέλει την μεταγραφή του αναλογικού βίντεο σε ψηφιακό. Ο Σόνι προτείνει να έρθουν και οι φίλοι του να βοηθήσουν και για ένα περίεργο λόγο ο Ντέσμοντ συμφωνεί να τους προσλάβει όλους για ένα καλό χρηματικό αντίτιμο.

Οι ερευνητές τις επόμενες μέρες πηγαίνουν στο σπίτι με τις ταινίες και τα μηχανήματα μεταγραφής το οποίο βρίσκεται στα Lanes. Ένα κέντρο απόκεντρο στο Μπράιτον. Εκεί ξεκινούν της δουλειά βλέποντας να ξετυλίγεται στις οθόνες τους η ζωή της Τζέσικας.

Το έργο τους είναι χρονοβόρο και έχουν στην διάθεσή τους 30 ημέρες. Οι εργασίες γίνονται σε 2 φάσεις, η μια είναι η αποκατάσταση της βιντεοκασέτας και δεύτερον η μεταγραφή σε ψηφιακό μέσο. Γρήγορα οι ερευνητές καταλαβαίνουν ότι έχουν μπλέξει σε μια περίεργη ιστορία του παρελθόντος. Οι ταινίες δεν έχουν ετικέτες και έτσι τις βλέπουν σε τυχαία σειρά. Επιπροσθέτως καταλαβαίνουν ότι οι μεταγραφή των ταινιών δεν γίνεται 100% όπως την αρχική ταινία αλλά εμφανίζονται στο DVD καινούργιες σκηνές από την ζωή του κοριτσιού.

Η αφήγηση γίνεται σε 3 επίπεδα! Το 1ο είναι ο χρόνος στο VHS με την ζωή της Τζέσικας. Το 2ο επιπέδου είναι το αφήγημα του DVD το οποίο είναι μεν η μεταγραφή από το VHS συν έξτρα σκηνές μόνο στο ψηφιακό μέσο. Και 3ο, ο πραγματικός χρόνος (2022) δηλαδή ο χρόνος των ερευνητών.

Ταινία νούμερο 17, χρονολογία 1974

VHS: Υποθετική ηλικία της Τζέσικας 17. Βόλτα στο ανατολικό πάρκο κοντά στην βιομηχανική περιοχή της πόλης. Παρέα με τον φίλο της τον Πήτερ. Ανέμελες εικόνες, ηλιόλουστες μέρες στο πάρκο με φόντο το εγκαταλελειμμένο εργοστάσιο το οποίο καταστράφηκε με σε μια πυρκαγιά περιόδου την ίδια εποχή. Η πυρκαγιά έγινε το 1972.

DVD: συμπλοκές οπαδών μεταξύ των 2 ποδοσφαιρικών σωματείων με κλιμάκωση την συμμετοχή των έφιππων αστυνομικών. Σε δεύτερη φάση οι οπαδοί ρίχνουν αναίσθητο τον Πήτερ και προσπαθούν να βιάσουν την 17χρονη Τζεσικα. Οι σκιές υλοποιούνται μέσα από το τούνελ και ξεσκίζουν τις σάρκες των 2. Τα μάτια της γίνονται άσπρα και γλείφει με ευχαρίστηση τα αίματα από το λουτρό πριν χάσει και η ίδια τις αισθήσεις της.

2022: Οι ερευνητές σιγά σιγά αρχίζουν να μπλέκονται στην ιστορία της Τζέσικας. Όλο και περισσότερο θέλουν να μάθουν το τι της έχει συμβεί στην πραγματικότητα. Ο Μπουν είναι ο πρώτος που αποφασίζει να πάει μια βόλτα στο πάρκο όπου έδειχνε το βίντεο. Εκεί θέλει να βάλει τις σκέψεις του σε μια σειρά και να ξεθολώσει με την συντροφιά ενός τσιγάρου. Τα ερείπια του εργοστασίου καπνού δεν υπάρχει πλέον καθώς το πάρκο κάλυψε όλη την περιοχή. Τα παράξενα πράγματα ξεκινούν καθώς φαίνεται ο χρόνος να επιβραδύνεται καθώς τα φύλλα κινούνται νωχελικά. Ο Μπουν νοιώθει ότι απειλείται η ζωή του και ξεκινά να τρέχει πίσω στην μηχανή του. Νομίζει ότι μια στιγμή τα φύλλα σχηματίζουν στον αέρα ένα πρόσωπο και επιστρέφει ευθύς πίσω στο σπίτι των ερευνητών.

Ταινία νούμερο 22, 1979

VHS Η Τζέσικα ετοιμάζεται για την ορκωμοσία της δοκιμάζοντας την αμφίεση της περίστασης. Εκεί μπροστά στο καθρέφτη εκμυστηρεύτηκε ότι δεν θέλει να μοιάσει τον πατέρα της. Μετά έχουμε την ορκωμοσία κατά την οποία την κάμερα την έχει στα χέρια του ο Πίτερ αλλά σταματά την βιντεοσκόπηση όταν η Τζέσικα λιποθυμά.

DVD υπάρχει μια σκηνή στο χιονισμένο Μπράιτον κατά το οποίο τα παιδιά παίζουν στα χιόνια αλλά η Τζέσικα είναι κλαμένη και η μουτζουρωμένη από την μάσκαρα. Δεν φαίνεται να λέει κάτι πάρα μόνο να κλαίει.

2022: Οι ερευνητές όλο και περισσότερο μπλέκονται στην ζωή της. Ο ύπνος τους γίνεται ανήσυχος και ενισχύεται από το γεγονός ότι αποφάσισαν να κοιμούνται εκεί καθόλα την διάρκεια της έρευνας.

Ταινία 23, 1980

VHS μια έκπληξη επιφυλάσσει η παρέα της Τζέσικας. Την οδηγούν με κλειστά μάτια σε ένα διαμέρισμα και εκεί παίζουν DND με τον Πίτερ DM. Το σενάριο που βλέπουν στην κάμερα είναι το Temple of elemental evil.

DVD τα δέντρα λυγίζουν πίσω από την Τζέσικα

2022: οι ερευνητές αποφασίζουν την επόμενη μέρα (Πέμπτη) να κάνουν διάλειμμα και να επιστρέψουν στην κανονικότητα. Η ομάδα μπορεί να φτιάχνει μια ταινία την ημέρα. Όταν προσπαθεί να δουλέψει πάνω σε 2 ή 3 φιλμ συμβαίνει το εξής: κάποια μέλη από την ομάδα θέλουν να βλέπουν την ζωή της Τζέσικας χωρίς να χάνουν σκηνές (αυτοί που έχασαν τα saving throws). Έτσι ενοχλούν τους άλλους με αποτέλεσμα να υπάρξουν επιπλοκές κατά την διάρκεια της δουλειάς τους.

(Session 2)

Ταινία νούμερο 10, 1967

VHS. Εξοχική κατοικία με θέα την Μεσόγειο θάλασσα. Η Τζέσικα παιδί μαζί με την μητέρα της στο λόφο αγναντεύουν το πέλαγος. Απέναντι αχνοφαινεται το νησί της Σπιναλόγκας. Η μητέρα της έχει καλυμμένα τα χέρια της με μαύρο ύφασμα. Η Τζέσικα επιθυμεί να μην τελειώσουν ποτέ οι διακοπές τους.

DVD τα λεπρα χέρια της μητέρας της. Τα χέρια του άνδρα της την παρηγορούν. Θα γιατρευτείς μια μέρα.

2022 (5 Ιανουαρίου-8 Ιανουαρίου) Η Συβονη επιβεβαιώνει την ομάδα ότι η μητέρα της Τζέσικας έπασχε από λέπρα. Επίσης είναι η μέρα που δουλεύει στο κλαμπ. Η ομάδα αποφασίζει το βράδυ να επιστρέψει στα γνωστά ποτά, ξενύχτια για να ξελαμπηκαρει! Η ομάδα έχει πλέον καταλάβει ότι δεν είναι μια "απλή" δουλειά. Έχουν μπλεχτεί σε κάτι που ακόμα προσπαθούν να καταλάβουν. Ποιος είναι ο εύπορος Ντέσμοντ; Ποια είναι η Τζέσικα; Ποια είναι η πραγματική τους σχέση;

Ταινία νούμερο 20 1977

VHS: χορεύει μπροστά στον καθρέφτη με την μελωδία των Eagles one of these nights. Αγγίζει στοργικά την κοιλιά της.

DVD: οι κούκλες στο ράφι χορεύουν σε άλλο Ρυθμό. Η Τζέσικα συνεχίζει στο δικό της Ρυθμό σαν μην ακούει το άλλο τραγούδι, το οποίο είναι το Stardust by David Essex

Ταινία νούμερο 26, 1984

VHS: βόλτες στο πάρκο με την νεαρή της κόρη που την αποκαλεί ισαμπελλα. Καταξανθη σαν την μητέρα της (6 χρονών γεννημένη προς το τέλος του 1978)

DVD: μαύρα σκοτάδια με την Τζέσικα να ουρλιάζει ψάχνοντας της κόρης της. Η σκηνή είναι χωρίς ήχο σαν το ουρλιαχτό της μάνας να μην μπορεί να καταγράφει πάνω στο φίλμ.

2022 (5/1 - 6/1)

Το βράδυ στο κλάμπ οι ερευνητές αφήνουν τα προβλήματα τους μακριά και περνούν στιγμές ανάπαυλας. Ο Τσάρλι νομίζω ότι πέρασε καλύτερα από όλους μας εκείνο το βράδυ με τα 3 J κορίτσια! Η Συβονη πάνω στον χώρο βλέπει μια ξανθιά κοπέλα να χορεύει νωχελικα στον ρυθμο του τραγουδιού. Στέκεται με την πλάτη στην σκηνή στην σκάλα που ανεβαίνει στον εξώστη. Όταν τελείωσε ο χορός της το κορίτσι δεν είναι εκεί.

Ο Σόνι τηλεφωνεί τον Ντέσμοντ και ζητά επιπλέον χρόνο για την δουλειά τους και ο τελευταίος δίνει άδεια μαζί με την ανησυχία του. Ζητά να προσέχουν τον εαυτό τους οι ερευνητές και του εκμυστηρεύτηκε ότι είχε δώσει την δουλειά και σε άλλους που αποτύχαν να την φέρουν οι πέρας.

Οι ερευνητές μαθαίνουν ότι το σπίτι που γίνονται οι εργασίες τους είναι το πρώην σπίτι της Τζέσικας ως φοιτήτρια. Πολλά λεφτά το κορίτσι. Υπάρχουν υποψίες ότι η Τζέσικα είχε πλαστογραφήσει την ταυτότητα της σαν να προσπαθούσε να ξεφύγει/κρυφτεί από κάτι.

Έπειτα ξεχύνονται στην έρευνα πεδίου. Ο Μπουν και ο Τσάρλι πηγαίνουν στο κοινοτικό νεκροταφείο για να βρουν τα πτώματα. Προηγήθηκε η έρευνα του Μπουν στην τοπική βιβλιοθήκη κατά την οποία ανακάλυψε παράνομο εργατικό δυναμικό το οποίο πεθαίνει στην μεγάλη φωτιά του εργοστασίου καπνού το 1972.

Συνέντευξη της Συβονης στην Σουζάνα ο' κοννορ πρώην επιθεωρητή της αστυνομίας η οποία ήταν υπεύθυνη για την έρευνα των χαμένων γυναικών (Τζέσικα και ισαμπελλα). Παραδίδει την έρευνα της στην Συβονη μέσα σε ένα πέπλο ευθύνης που την βαραίνει από την αποτυχία που της στέρησε της λαμπρή καριέρα. Η Συβονη ακολουθεί τα ίχνη ξανά από την αρχή και την οδηγούν σε μια μακράς αποθήκευσης αποθήκη, το κίτρινο κτίριο. Η εταιρεία άλλαξε ροτα όταν ανακαλύφθηκε ένα πτώμα το 1987 το οποίο ήταν αποθηκευμένο από την ίδρυση της εταιρείας την δεκαετία του 50.

Επιπλέον η Συβονη ανακαλύπτει ότι η Τζέσικα έφερε στον κόσμο την ισαμπελλα μόνη της και κρυφά. Στο πλευρό της δεν ήταν κανένας ούτε γονιός, φίλος κτλ. Η γέννα έγινε σχετικά γρήγορα και εύκολα και οι πρώτες αιματολογικές εξετάσεις έδειξαν ένα υγιές μωράκι με 0+ ομάδα αίματος. Μια ομάδα ιδιαίτερα συχνή στην μεσόγειο και αρκετά σπάνια στις βόρειες χώρες.

Ταινία 16, 1973

VHS: ανέμελα σχολικά χρόνια (sweet sixteen). Καλοκαίρι, κέφι, αλκοόλ, και τσιγαριλικι και το απόγευμα στην τοπική παμπ με μπιλιάρδο. Εκεί υπάρχει μια φιγούρα που στέκεται στην κάσα της πόρτας και τους παρακολουθεί όλη την παρέα.

(Session 3)

2022 

 Στο στόχαστρο των ερευνητών στην συνέχεια είναι οι κοντινοί φίλοι της Τζέσικας. 2 άτομα καταφέρνουν να εντοπιστούν. Ο Πήτερ Ο Τουλ ο οποίος βρίσκεται σε ένα κέντρο καθημερινής φροντίδας, ένα ήπιο σανιταριο και η Κάθριν η οποία εμφανίζεται στο βίντεο με το DND session.

 Ο Πήτερ βρίσκεται με την θέληση του στο σανιταριο εδώ και 35 χρόνια από το 1987. Δεν φαίνεται τρελός αλλά πιο πολύ σαν μοντέρνος-κοσμικος ασκητής. Συνοπτικά η ιστορία: το 1981 μαλώνουν με την Τζέσικα γιατί είναι έγγυος σε ένα παιδί που δεν είναι δικό του (οι ερευνητές είδαν και το dvd-vhs με την γέννα και την απάθεια της Τζέσικας η οποία φέρνει στην ζωή την ισαμπελλα χωρίς πόνο και συναισθήματα. Παρά μόνο στο τέλος που το παιδί φαίνεται να μην αναπνέει και το παίρνει στην αγκαλιά της αμέσως ξεκινά να κλαίει, να αναπνέει και γενικότερα να βρίσκεται στον κόσμο των ζωντανών). Έκτοτε η επικοινωνία τους αραίωσε. Η Τζέσικα δεν σταμάτησε να τον αναζητά γιατί πίστευε μέχρι και την εξαφάνιση της ότι ο Πήτερ ήταν αυτός που την κρατούσε στην πραγματικότητα. Ήταν πάντοτε το ορόσημο της. Σε αυτή το σημείο μαθαίνουμε ότι η Τζέσικα έχει κενά μνήμης από την ζωή της (έγγυος) Από την άλλη ο Πήτερ πιστεύει ότι η ζωή της Τζέσικας ήταν σαν ένα κινηματογραφικό φιλμ. Κάνεις δεν ξέρει πως ήρθε και από που. Από την ηλικία των 10 έμενε μόνη της και κανένας δεν είχε πάει στο σπίτι της στα Lanes. Τα σαββατοκύριακα και τις γιορτές έπαιρνε το τρένο και έφευγε.  Ήταν μόνη της και με πολύ χρήμα.

 Έγιναν προσπάθειες επανένωσης αλλά χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία (1983 βόλτα στο ηλιόλουστο πάρκο) (1984 στο θέατρο στην παράσταση "Η 12η ώρα" του Σέξπιρ. Η υπόθεση του θεατρικού: Η Βιολα και ο Σεμπάστιαν είναι 2 αδέλφια που χάνονται σε ένα ναυάγιο και ξυπνούν σε 2 διαφορετικά νησιά.)

 Τελευταία φορά την συναντά στους λευκούς γκρεμούς του Μπράιτον το 1987 αλλά ζητά από τούς ερευνητές να μην τον ρωτήσουν για εκείνη την ημέρα.

 Επιστρέφοντας στο Μπράιτον ο Μπουν αποφασίζει να πάρει δραστικά μέτρα, ιδιαίτερα μετά την θέαση του βίντεο νούμερο 2 (1959) και παίρνει τηλέφωνο και ζητά συνάντηση με τον Ντέσμοντ σε μία τοπική παμπ.

 Ταινία 2, 1959

 VHS: ένα σατανικό τελετουργικό σε ξεχασμένα από τους θεούς, υπόγεια περάσματα. Ένας κύκλος από μαυροντυμμενους ανθρώπους και 2 αρχηγοί να συντονίζουν τον μακάβριο χορό. Υπάρχει ένα ποτάμι παραδίπλα του οποίου η βοη καλύπτει το λόγια της τελετουργίας. Καθώς έρχεται η μουσική από το Hopelessly Hoping οι ερευνητές βλέπουν στο βίντεο ότι στο κέντρο του φωσφορίζοντα κύκλου βρίσκονται 2 μωράκια, ένα κορίτσι και ένα αγόρι που μετά βίας μπουσουλανε. Θέλουν να φύγουν αλλά ο ανθρώπινος κύκλος τα κρατά μέσα. Ξαφνικά το ζευγάρι των αρχηγών ξεκινούν και σφάζουν έναν έναν και τα αίματα ποτίζουν τα μωρά. Τότε σε μια δύναμη της στιγμής το κοριτσάκι σπρώχνει έξω από τον κύκλο το αγοράκι πριν ολοκληρωθεί η τελετή. Το ξόρκι έσπασε και οι αρχηγοί ουρλιάζουν με οργή και απόγνωση.

 DVD: στα έξτρα βλέπουμε το σατανικό ζευγάρι (μόνο το πρόσωπο της μητέρας) σε ένα δωμάτιο. Κρεμασμένοι από πίσω τους είναι οι μαύροι μανδύες. Η γυναίκα βλέπει το σώμα της γεμάτο λέπρα στον καθρέφτη. Η διακοπή της τελετής προκάλεσε την κατάρα στο δέρμα της. Με μια κίνηση θρυμματίζει τον καθρέφτη βρίζοντας την Τζέσικα. Η φωνή του άνδρα ακούγεται ήρεμα ότι θα πετύχουν τον σκοπό τους.

2022 συνάντηση των ερευνητών στην παμπ με τον Ντέσμοντ.

 Με έναν αέρα ενός ξεχασμένου αριστοκράτη ο Ντέσμοντ έρχεται στην παμπ για να δώσει "εξηγήσεις" Συνοπτικά η ομάδα μαθαίνει τα εξής:

 Ο Ντέσμοντ είδε την Τζέσικα στα όνειρα του πρίν από χρόνια και από περιέργεια, στην αρχή τουλάχιστον, ξεκίνησε να αναζητά ποια ήταν. Στην αρχή βρήκε λίγα πράγματα όπως το που έμενε, σχολές κτλ και στην συνέχεια αγόρασε το σπίτι της. Εκεί βρήκε το αρχείο με τις κασέτες. Έπειτα προσέλαβε ομάδες ερευνητών οι οποίες άφηναν στην μέση την μελέτη τους για διάφορους λόγους! Ο ίδιος δεν έχει δει ακόμα τα βίντεο αλλά θέλει πρώτα να βρεθεί η κανονική τους σειρά.

 Σε αυτό το σημείο ο Μπουν αναφέρει βάση του 2ου βίντεο ότι μπορεί τα μωράκια που είδαν να ήταν οι δύο τους (η Τζέσικα και ο Ντέσμοντ γιατί ταιριάζουν ηλικιακά). Ο Ντέσμοντ σοκάρεται για πρώτη φορά και τους εξηγεί ότι δεν γίνεται να είναι έτσι. Εξομολογείται στη συνέχεια ότι μεγάλωσε σε ορφανοτροφείο. Τον είχαν αφήσει έξω από την πόρτα όταν ήταν μωράκι. Στην πορεία του μεγάλωσε και έγινε ο μεγάλος και τρανός Ντέσμοντ.

 Πάνω στην ίδια συζήτηση, αναφέρθηκε ότι υπάρχει ένα κουτί από την κίτρινη αποθήκη το οποίο ανήκει στην Τζέσικα αλλά φαίνεται να είναι χαμένο. Ο Ντέσμοντ τους ευχαριστεί για την πρόοδο και αμέσως αναλαμβάνει δράση για τον εντοπισμό του. Το κουτί το βρίσκει και το ταχυδρομεί στους ερευνητές την επόμενη μέρα.

 Το βράδυ ο καθένας πήγε στο σπίτι του. Ο Σόνι ξύπνησε μέσα στην νύχτα καθώς η τηλεόραση άνοιξε από μόνη της και εμφανίστηκε η Τζέσικα η οποία φαίνεται να είναι χαμένη και ψάχνει να βρεί που βρίσκεται, πότε, και που είναι η κόρη της. Η φωνή ακούγεται ότι φωνάζεις το όνομα του Σόνι αλλά το αετισιο του μάτι διαβάζει στα χείλια της ότι χρησιμοποιεί το όνομα του Πήτερ. Ζητά να ακουμπήσει το γυαλί της τηλεόρασης και ο Σόνι αρνείται την επιθυμία της. Η Τζέσικα ουρλιάζει και μια απόκοσμη κραυγή χτυπά τα χέρια της στο έδαφος και η τηλεόραση εκρήγνυται. Η ταινία φαίνεται να λιώνει αλλά ο Σόνι την έσωσε μέσω της αντιγραφής σε DVD. Οι παλμοί του Σόνι χτύπησαν κόκκινο και τα ρολόγια που τους πρόσφερε ο Ντέσμοντ άρχισαν να χτυπούν μαρτυρώντας την αγωνία του.

 Το χαμένο ημερολόγιο της Τζέσικας

 Το ημερολόγιο ξεκινά με τις εξομολογήσεις της ίδιας για τα παράξενα όνειρα που την στοιχειώνουν. Πέρα από τα αιματηρά, καταχθόνια και χωρίς καμία απολύτως λογική όνειρα της, η Τζέσικα βλέπει το πρόσωπο ενός αγοριού που δεν ξέρει ποιος είναι. Το πρόσωπο το βλέπει σε διαφορετικές ηλικίες αλλά χωρίς να μπορεί να τον αναγνωρίσει με επιτυχία. Επίσης τονίζει τα κενά μνήμης τα οποία έχει. Μερικές φορές είναι μόνο κάτι λεπτά και άλλοτε ολόκληρη μέρα. Αυτές τις σκοτεινές σκέψεις τις αποτυπώνει στο χαρτί και έπειτα το κρύβει μέσα στο κουτί και το αυτοταχυδρομει με πλαστά στοιχεία έτσι ώστε να το "χάσει" και να το "ξεχάσει" και από ότι φαίνεται στην ιστορία το πετυχαίνει μερικώς.

 Οι συντεταγμένες....

 Στην τελευταία σελίδα του ημερολογίου με κόκκινη μελάνη εμφανίζονται οι αριθμοί....

50851102009

171119872245

(Session 4)

Η ομάδα χωρίς να χάνει χρόνο βρήκε αμέσως την σημασία των 2 αριθμών. Ο πρώτος ήταν οι συντεταγμένες της εκκλησίας της Αγίας Ελένης, μιας εκκλησίας του 12ου αιώνα. Σύμφωνα με τους θρύλους της εποχής οι κάτοικοι της περιοχής γύρω από την εκκλησία αρρώστησαν και πέθαναν. Το αποτέλεσμα ήταν να υπάρχει κανείς στην περιοχή μέχρι τον 13ο αιώνα όπου κόσμος ξαναγύρισε στα μέρη. Ο δεύτερος αριθμός ήταν η ακριβής ημερομηνία και ώρα της εξαφάνισης της Τζέσικας το 1987.

Με την αυτοκινούμενη καντίνα του Τσάρλι κατέφθασαν στην εκκλησία και εκεί ανακάλυψαν την αρχαία κατακόμβη. Εξοπλισμένοι με περίσσιο κουράγιο κατεβηκαν στα έγκατα της γης ανακαλύπτοντας την βωμό της ανθρωποθυσίας (δες 1959) πλησιάζοντας τον αμέσως μεταφέρθηκαν στο μέρος όπου βρισκόταν η Τζέσικα. Συνδεδεμένη με ένα μηχάνημα και σε συμβίωση με ένα αρχαίο δέντρο. Η Τζέσικα είναι σε μόνιμη κατάσταση ονείρου. Γρήγορα οι ερευνητές ανακαλύπτουν και άλλους κύκλους που μόλις διαβούν μεταφέρονται σε άλλα μέρη και άλλο χρόνο. Το δέντρο σαν ρολόι γυρνά γύρω γύρω με την Τζέσικα να είναι ο δείκτης.

Πρώτη στάση στο ορφανοτροφείο όταν βρήκαν τον Ντέσμοντ (όλοι το έχουν καταλάβει ότι το μωρό δεν είναι άλλο παρά ο γνωστός Ντέσμοντ ). Ο Ντέσμοντ μωρό μπορεί να δει τους αόρατους ερευνητές οι οποίοι συναντούν μια όψη της Τζέσικας. Είναι μπερδεμένη και οι μνήμες της είναι θολές. 

Στον δεύτερο κύκλο φτάνουν σε μια εναλλακτική πραγματικότητα όπου ο κόσμος έχει σβήσει και η Τζέσικα κρατά το σκοτάδι να μην περάσει στην πραγματικότητα των ερευνητών.

Τρίτη στάση το σοβιετικό εργαστήριο "ελπίδα" όπου η Τζέσικα ενώνεται με το μηχάνημα και μέσα στα αίματα ακόμα ψάχνει τον Πήτερ. Εκεί για 2η φορά σπάει το τελετουργικό μεταφεροντας την ίδια μαζί με το δέντρο-μηχανημα μακριά από την διαβολική οργάνωση.

Εδώ οι ερευνητές ανακαλύπτουν ότι η σχέση τους με την Τζέσικα είναι συμβιωτική και πολυεπίπεδη. Με άλλα λόγια όταν οι ερευνητές έχουν δεί την ταινία η μνήμη της Τζέσικα είναι καθαρή (ξεκάθαρες αναμνήσεις). Σε ταινίες που δεν έχουν ακόμα δει οι μνήμες είναι θολές και μπερδεμένες. 

Τα μαζεύουν και φεύγουν πίσω στο σπίτι αλλά βλέπουν στον πίσω καθρέφτη αυτοκίνητα να σταματούν έξω από την εκκλησία και τα λόγια της Τζέσικας ηχούν στα αυτιά τους…

Το σκοτάδι έρχεται…

Πίσω στο σπίτι μιλούν με τον Ντέσμοντ και του αποκαλύπτουν τις πληροφορίες. Ο ίδιος αναλαμβάνει δράση και χρησιμοποιεί τους πόρους της οργάνωσης για να βρει την Τζέσικα.  Όλοι έμειναν πίσω και έβαλαν να δούνε μια από τις κασέτες. 

Κασέτα 29 1986

Η Τζέσικα προσπαθεί να εξηγήσει την μικρή της κόρη, ισαμπελλα ότι κινδυνεύει χωρίς επιτυχία. Στην συνέχεια του βίντεο η ισαμπελλα περπατάει στο δρόμο μόνο της με μια παιδική αποσκευη. Ένα λούτρινο σκυλάκι πέφτει στον δρόμο. Γυρνά και κοιτά τους ερευνητές μέσα από το γυαλί.

"Ήρθατε να με βοηθήσετε;" Και ο Σόνι αυτή την φορά κάνει την κίνηση για να ακουμπήσει το γυαλί αλλά…κόβεται το ρεύμα για λίγα λεπτά σε όλη την νότια Αγγλία. Ένας δυνατός θόρυβος συνοδεύει έναν πίδακα φωτός που βρίσκεται πάνω από την εκκλησία της Αγίας Ελένης. 

Η ομάδα βάζει ξανά μπρος για την εκκλησία. Πτώματα έξω από την εκκλησία από πυροβολισμούς. Η ομάδα τα προσπέρασε αλλά βλέπει σε αντιπαραβολή εικόνες με ανθρώπους του μεσαίωνα που είχαν πεθάνει στο ίδιο μέρος. Μέσα στην κατακόμβη ο Ντέσμοντ κρατά στα χέρια του την ετοιμοθάνατη αδελφή του. Ο ίδιος είναι πληγωμένος αλλά δεν φαίνεται να τον νοιάζει. Τώρα την βρήκε τώρα την χάνει. Η Τζέσικα τον βρήκε και τώρα θα φύγει αφήνοντας πίσω της τις πόρτες του σύμπαντος πού έπρεπε να μείνουν για πάντα κλειστές, ορθανοιχτες. 

Οι ερευνητές παίρνουν τα αδέλφια και πηγαίνουν στο σανατόριο όπου βρίσκεται ο Πήτερ και εκεί η Τζέσικα ανάμεσα στους ανθρώπους που έχασε ξεψύχησε ανοίγοντας τις πύλες από το υπερπέραν. Ο Πήτερ μένει με την Τζέσικα και οι ερευνητές με τον Ντέσμοντ επιστρέφουν πίσω. Η Συβονη περιποιείται τις πληγές του ανακαλύπτοντας ότι ο Ντέσμοντ δεν είναι και πολύ φυσιολογικός για την ηλικία των 60 που έπρεπε να ήταν. 

Την επόμενη μετά δημιουργήθηκε η οργάνωση του Blue oyster club με σκοπό να βοηθήσει την ανυποψίαστη ανθρωπότητα από κινδύνους από το υπερπέραν. Συνάμα ψάχνουν και ένα σωρό απαντήσεις στον γρίφο της Τζέσικας και του Μπράιτον γενικότερα.

  • Τι απέγιναν οι άνθρωποι που κάηκαν στο εργοστάσιο;

  • Τι απέγινε η ισαμπελλα;

  • Τι πλάσματα διάβηκαν τις πύλες;

  • Ποια είναι η σατανική οργάνωση;

  • Που βρίσκεται το εργαστήριο "ελπίδα";

  • Τι είναι ο Ντέσμοντ;

  • Τι συμβαίνει στις ταινίες τώρα που έφυγε από τη ζωή η Τζέσικα;

  • Ποιο είναι το πτώμα που βρέθηκε στην αποθήκη;

  • Τι είναι το μηχάνημα και τι είναι το δέντρο;

  • Ποιοί είναι πραγματικοί γονείς του Ντέσμοντ και της Τζέσικας;

  • Πώς γιατρεύτηκε από την λέπρα;

Brighton & Lanes την δεκαετία του 70










Comments

Popular posts from this blog

Tales from the Post: Σκέψεις και μια αφιέρωση!

Heroic Fantasy: Class Acts: Druid

White Box Hero: Session 0 (Tales from Rumerike)