Icon Relations

Vyrion:Positive Roehsome

Katarina: Positive Azrael

Wilko: Conflicted Amdeus

Oscar: Positive Margo, Positive The twins


Ρίξαμε τα ζάρια για τα Icons και ήρθε η ώρα να τα εξηγήσουμε όσο γίνεται! Αυτά τα Icons, κρυμμένα ή φανερά, αποτελούν τα σημαντικά factions, NPCs, allies, adversaries and villains. Στην αρχή επιλέξατε να βάλετε ένα ζάρι σε μια σχέση και άλλες φορές βάλατε όλα τα ζάρια σε μια και μόνο σχέση (Καταρινα). Ο αριθμός των ζαριών τονίζει την ένταση της σχέσης και φυσικά αυξάνει τις πιθανότητες για αποτέλεσμα. Τα ζάρια θα τα ρίχνουμε στο τέλος κάθε σεσσιον. Τι μπορούμε να κάνουμε τα ζάρια αυτά: 


  • Σκεφτείτε τα αυτά σαν τοκενς τα οποία μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε σε μια σκηνή κατά την διάρκεια του επόμενου σεσσιον.

  • Κάθε φορά που τα χρειάζεστε ρίχνετε ένα ζ20 εάν φέρετε 6+ τότε διαλέγεις το benefit (δες παρακάτω). Ένα φέρεις 1 με 5 λαμβάνεις και πάλι το πλεονέκτημα αλλά ο ντιμι σου προσθέτει ένα complication. Αυτή η παρέμβαση του ντιμι μπορεί να γίνει καθόλη την διάρκεια του τρέχοντος σεσσιον και όχι απαραίτητα αμέσως.

  • Όλα αυτά τα μπόνους έχουν διάρκεια μόνο το τρέχον σεσσιον και δεν μεταφέρονται στο επόμενο εκτός ανωτέρας βίας!

  • Υπάρχει περίπτωση να μην έχετε όρεξη να ρίξετε τίποτα. Κανένα πρόβλημα δεν ρίχνετε κανένα icon 🌹


Benefits

  • Reroll a d20 you just rolled, taking either (attack, skill, saving throw, death save etc)

  • Add a +5 bonus to a d20 you just rolled  (attack, skill, saving throw, death save etc)

  • Spend a free Recovery

  • Take a second NON combat action (aid another, skill check, disarm a trap, disengage from combat, move far away out of combat scene etc)

  • Introduce a story element of your design that allows you and your allies to attempt to solve a problem in a new, creative way.



Νομίζω ότι τα πρώτα 4 σημεία δεν χρειάζονται επιπλέον επεξήγηση αλλά το 5ο χρειάζεται λίγα λογακια.


Σε αυτό το σημείο οι ήρωες μπορούν να αλλάξουν σημεία της ιστορίας. Αν σας προβληματίζει μπορείτε να ξεκινήσετε με μικρά βήματα κάθε φορά. Αν πάλι δεν θέλετε να ασχοληθείτε τότε απλά αρπαξτε τα πρώτα πλεονεκτήματα που μεταφράζονται ευκολότερα κατά το σεσσιον. 


Επίσης μπορεί να γίνει και συνδυασμός. Για παράδειγμα χρησιμοποιώ το +5 στην επίθεση μου διηγώντας μια ιστορία από το παρελθόν μου που με εκπαίδευε ο "Χ"! 


Κλείνοντας, ας δούμε πόσο ευέλικτα μπορεί να είσαι η χρήση των Ικονς. Εγώ στο σμαράγδι έκατσα και έγραψα τα Ικονς, κρυφά και φανερά, και εσείς επιλέξατε. Στο σεσσιον όμως ο Σούσι αποφάσισε ότι θα έχει θετική σχέση με τα δίδυμα που χάθηκαν από την προστασία του. Δεν το είχα σκεφτεί αλλά επειδή το επέλεξε στην πραγματικότητα έφτιαξε το Ικον.


Icon level up (υπό σκέψη)


  • Κάθε φορά που κάθε ήρωας "ξοδεύει" το πλεονέκτημα δίνει ένα πόντο στο Ικον.

  • Όταν το Ικον φτάσει στους 10 πόντους κάνει μια ενεργή παράσταση για μια σκηνή ή μια κατάσταση. Φυσικά δεν είναι απαραίτητο να έρθει το Ικον καθαυτό αλλά απεσταλμένοι, αγγελιοφόροι κτλ

  • Επίσης υπάρχει και μια δυναμική στην ιστορία καθώς ο Σούσι θα κάνει χρήση, όσο το δυνατόν περισσότερο, την σχέση του με τα δίδυμα δίνοντας τους πρωταρχικό ρόλο στην ιστορία.


Με άλλα λόγια τα Ικονς προσφέρουν μια εναλλακτική στο απαρχαιωμένο alignment system. Επίσης δημιουργεί μια δυναμική ανάμεσα στον παίκτη και στην ιστορία ο οποίος σαν video on demand ζητάει Ικονς να φανερωθούν κατά κάποιο τρόπο όχι απαραίτητα τα ίδια τα Ικονς αλλά η γενικότερη επιρροή τους.






Comments

Popular posts from this blog

Tales from the Post: Σκέψεις και μια αφιέρωση!

Heroic Fantasy: Class Acts: Druid

White Box Hero: Session 0 (Tales from Rumerike)