HexCrawling: Rules of Traveling

HexCrawling

Πάντα μου άρεσαν οι κανόνες του hexcrawling, δηλαδή ταξιδεύει η ομάδα στο wilderness από εξάγωνο σε εξάγωνο και ρίχνει ορισμένες ζαριές για σκοπιά, φαγητό, προσανατολισμό κτλ. Στην πάροδο του χρόνου οι κανόνες αυτού του είδους χάθηκαν στην ιστορία. Τώρα τελευταία εμφανίστηκαν ξανά αλλά πολύ πιο ανεπτυγμένοι και φυσικά πολύπλοκοι! Σε αυτό το καλοκαιρινό campaign θα χρησιμοποιηθούν ένα σετ πολύ απλών κανόνων! 


Καμιά φορά το να χάνεσαι σημαίνει ότι βρίσκεις αυτά που ήθελαν να μείνουν κρυμμένα…


  1. Rumerike Campaign:  Each hex is approximately 40km.

  2. Υπάρχουν 3 ρόλοι που πρέπει να καλυφθούν κατά το ταξίδι.

  3. Οδηγός (Guide): Default Skill Nature/Dungeoneering

  4. Κυνηγός (Hunter): Default Skill Survival/Search

  5. Ανιχνευτής (Scout): Default Skill Perception/Stealth

  6. Αν υπάρχει συνεργασία τότε ρίχνει ένας το check με advantage (roll twice pick highest score)

  7. Αν υπάρχει έλλειψη ατόμων και ένας ήρωας προσπαθεί να καλύψει 2 ή περισσότερους ρόλους, ρίχνει με μειονέκτημα (roll twice and pick the worst score)

  8. Ωραία μας τα λες, αλλά τί ακριβώς σημαίνει αποτυχία στο hexcrawling; Ας τα δούμε ένα ένα:

  9. Scout failure: η ομάδα αρμενιζει σε πελάγη ευτυχίας. Όλα καλά. Χαλαρά κτλ Η ομάδα είναι ανυποψίαστη από τυχόν κινδύνους.

  10. Hunter failure: απλά ελπίζουμε η ομάδα να έχει μαζί της ξηρά τροφή!! Ειδάλλως την πρώτη μέρα χωρίς φαΐ και νερό -2 σε όλα. 2η μέρα -4 και μετά ας σας λυπηθούν οι θεοί !!

  11. Guide Failure: σε αυτό το σημείο έρχονται τα ωραία! Συνοπτικά: Ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε. Το θέμα είναι που θα σας βγάλει αυτή την φορά...


Table of Examples of Travel


Examples of Travel

Hex Per Day

On foot, boat

1

Caravan & Slow Animals (donkeys, mules etc)

1

Riding horse, warhorse, camel, Ship

2

Hound, wolves, fast

3

Elk, antilope, very fast

4


Επίπεδα Δυσκολίας (DC)

  • To Black Book χρησιμοποιεί τα εξής επίπεδα δυσκολίας: 10,15,20,25 & 30.

  • Στο Hexcrawling όμως δεν θα υπάρχουν σταθερά επίπεδα δυσκολίας για τον απλό λόγο ότι κάθε περιοχή έχει τις ιδιαιτερότητες της.

  • Ας δώσουμε ένα παράδειγμα ένα πυκνό δάσος, στα φυσιολογικά του, προσφέρει εύκολο κυνήγι (Hunter role) αλλά δυσκολότερο είναι το έργο του Οδηγού(Guide role) και του ανιχνευτή (Scout role)! Σε αυτό το παράδειγμα ας πούμε ότι ο πρώτος χρειάζεται να πετύχει με DC 10 και οι άλλοι δύο πρέπει να πετύχουν το DC 15!

  • Και ακόμα ένα παράδειγμα, αυτό της κλασικής ερήμου (με πιθανές οάσεις)! Hunter role & Guide roll DC 15! Scout Role DC 10!

Comments

Popular posts from this blog

Heroic Fantasy: Class Acts: Druid

Tales from the Post: Σκέψεις και μια αφιέρωση!

Planescape: Age of Spiders