Optional rules for Dark Emerald Part 3.

Και με αυτήν την ανάρτηση θα κλείσουμε με το θέμα των κανόνων αλλά πριν προχωρήσουμε .... Ένα μεγάλο ευχαριστώ για το ενδιαφέρον που δείξατε. Από ότι φαίνεται θα είμαστε τελικά μια βαρβάτη ομάδα των 6 ατόμων. Θα χρειαστεί όλοι να βάλουμε το χεράκι μας για να τρέξει ομαλά η ιστορία. Αλλά δεν μας φοβάμαι και όλα θα πάνε μια χαρά ;-) Επίσης ήδη ξεκίνησα να σας παρουσιάζω τους ήρωες τις ιστορίας μας.

Λοιπόν για να κλείσουμε με τους κανόνες :

Δοκιμάσαμε το hangout αλλά δεν μας λειτουργεί όπως το θέλουμε άρα η ιστορία θα γίνει στο roll20. Μην τρομάζετε δεν θα κάνουμε τακτικές μαχες αλλά θα είναι η πλατφόρμα επικοινωνίας μας.

Το TogetherTube μου έλυσε τα χέρια και θα το χρησιμοποιήσουμε. 

Ένα άλλο βασικό στοιχείο της 5ης έκδοσης είναι ότι όλες οι διαιρέσεις είναι round down.

Δεν υπάρχουν attack of opportunity πολύ βολικό για τους χρήστες μαγείας ίσως όχι για τους rogue που θα πρέπει να είναι όπως και παλιότερα ευρηματικοί ;-)

Το Τίμημα της Μαγείας ξεκινάει από το 1 επίπεδο μαγείας και πάνω για όλους.

Όλα τα επιθετικά aoe spells θα πλήτουν μόνο τους εχθρούς που θέλετε και όχι σους συμπαίχτες σας σε αντίθεση με τα ξόρκια που σας βοηθουν σαν ομάδα.  

Το θέμα του rest. Υπάρχουν 2 ειδών: 

short rest 4 hours 
medium rest 8 hours usually night
long rest one week.


...Μέσα στην πόλη μας υπάρχει μόνο η ζωή και ο χρόνος...

...Έξω κυκλοφορεί ο χαμένος χρόνος και ο θάνατος...

... Ποιός είναι ο καταραμένος ; ....

... ιδού η απορία...

2405 TS, Innkeeper Barney.

Comments

Popular posts from this blog

Heroic Fantasy: Mini review or pure fun?

Heroic Fantasy: The Dragonlance Experiment

Dungeons & Delvers: Mighty heroes & Magic Potatoes