Optional rules for Dark Emerald Part 2.

Και ήρθε η ώρα για τους εξτρά κανόνες. Δεν θα σας πω ψέματα αλλά το campaign θα είναι δύσκολο. Και σίγουρα θα το καταλάβετε, αν δεν το κάνατε ήδη, από το μέρος που διαδραματίζεται η ιστορία μας. Έχουμε και λέμε:

Optional Rules.

Storytelling Mode. Όπως ήρθε πριν από χρόνια έτσι θα μείνει. Η διαφορά είναι ότι δεν θα χρησιμοποιήσουμε τους πόντους δράσης (ετικέτα-custom rules).


Storytelling Dice (or escalation dice ). Ξεκινάει η μάχη από τον 2ο γύρο και μετά έχω ένα εξάπλευρο ζάρι το οποίο δείχνει στο 1, στον 3ο γύρο δείχνει το 2, 4ο δείχνει το 3 .... μέχρι τον 7ο γύρο και μετά όπου παραμένει στο 6. Ανάλογα το αριθμό που θα έχει το ζάρι θα έχετε + στις επιθέσεις attack rolls. η μάχη κλιμακώνεται αλλά προσοχή αυτό το μπόνους μπορεί να το έχουν και οι αντίζηλοι σας.

Price of magic. Η μαγεία είναι υπέροχη αλλά κοστίζει. Όλοι οι χρήστες μαγείας (όλοι όμως ακόμα και τα γλυκά τερατάκια) όταν κάνουν ένα ξόρκι ρίχνουν το γνωστό ζάρι DC 15 + spell level. Το ζάρι άμυνας του χρήστη είναι 1d20+proficiency bonus+prime spellcasting stat bonus. Αν αποτύχουμε στην ζαριά τα πράγματα είναι όπως και παλιά. 3 επίπεδα fatigue-exhausted-unconscious. Στο τελευταιο επίπεδο ξεκινάει και το γνωστό corruption.

fatigue: disadvantage ability checks.
exhausted: half hit points.
immobilized: 0 speed and corruption.

Defense roll. Το είχαμε χρησιμοποιήσει στο παρελθόν και προσωπικά το βρίσκω ωραίο. Με αυτό το σύστημα δεν θα κάνω επιθέσεις με το ζάρι αλλά μόλις τα τερατάκια επιτεθούν εσείς θα ρίχνετε το ζάρι άμυνας σας. Το DC που θα πρέπει να πετύχετε είναι ίσο με 11+ monster attack bonus (το οποίο θα σας το δίνω). Το δικό σας ζάρι θα είναι το AC -10. Αν ρίξετε 1 στο ζάρι τότε έχουμε το γνωστό μας critical!! Όμορφο, απλό και αποτελεσματικό.

No Experience points. Δεν υπάρχουν οι πόντοι εμπειρίας. Θα ανεβαίνετε επίπεδα σε κάθε κεφάλαιο της ιστορίας. Έχω ετοιμάσει τα επίπεδα μέχρι το 20.


These wounds won't seem to heal: Όταν λοιπόν θα έρθει η ώρα με το καλό και οι παίχτες δεχτούν τα critical hits δεν θα λάβουν καθόλου damage but a lingering wound. Αυτές οι πληγές θα δουλεύουν αθροιστικά μέχρι το 6ο επίπεδο οπού θα βρεθείτε αγκαλιά με τα γρασίδια στα Ηλύσια πεδία. Τα επίπεδα είναι τα εξής:

1 = Disadvantage / abilities checks
2 = Half speed
3 = Half Hit Points
4 = Immobilized , 0 speed
5 = Elysian Fields, Death

Το εύλογο ερώτημα είναι ... Πως γιατρεύονται οι παραπάνω ζημιές;

Cure wounds (1st level spell) = apart from spell description its heals 1 level of wound.
Lesser Restoration (2nd level spell) = apart from spell description its heals 2 levels of wounds.
Greater Restoration (5th level spell) = apart from spell description its heals 3 levels of wounds.

Short rest (8 hours of rest). Μια καλή ήσυχη και ξεκούραστη νύχτα με καλό φαί και ύπνο γιατρεύει 1 επίπεδο και με την βοήθεια του Healing skill (Medicine now, DC 20+ wound level) 2 επίπεδα.

Τα επίπεδα των wounds (price of magic και ο παραπάνω ΔΕΝ δουλεύουν αθροιστικά. Για να μην στείλουμε τους χρήστες της μαγείας μια βόλτα στον κάτω ή στον πάνω κόσμο πρόωρα...

... Τα μάτια του δημιουργού έφυγαν από τον ουρανό και το αιώνιο σκοτάδι κάλυψε με νεκροσέντονο την Αυτοκρατορία της Ομίχλης...
... Η αίμα του Υιού θα γιατρέψει τον Πατέρα...
... Το όνειρο έσβησε και η δύναμη μου με εγκατέλειψε...
... Ήρθε η ώρα να βρω την οικογένεια μου...

2400 ΤS The last prophecy of Wolfie.   

  

Comments

Popular posts from this blog

Heroic Fantasy: Mini review or pure fun?

Heroic Fantasy: The Dragonlance Experiment

Dungeons & Delvers: Mighty heroes & Magic Potatoes