Custom rules for the new Emerald World campaign setting.

 Σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις έχουμε και λέμε: Τάσος=Human Rogue, Θανάσης=Human Bard, Δώρα=Human knight. Παρακάτω θα σας παραθέσω όλα τα custom rules που θα χρησιμοποιηθούν σε αυτό το campaign. Αν έχετε κάποια απορία απλά πείτε το και θα σας το εξηγήσω αλλά και αυτό να μην γίνει αύριο με 2-3 παραδείγματα θα είστε οκ. Μην ξεχνάτε ότι είμαι λάτρης του adnd 2.5 edition δηλαδή του skills and Powers-).

1) Action Points. All characters have 1 action point. With this point you get an extra free action or a reroll. If the party uses all the points together they invoke the storytelling mode.

2) Storytelling Mode. Νομίζω ότι ήδη το γνωρίζετε αυτόν τον κανόνα.

3) Attack rolls and Defense Rolls. Με αυτό το σύστημα δεν θα κάνω καμιά επίθεση με ζάρι προς εσάς αλλά εσείς θα ρίχνετε τα ζάρια για να αμυνθείτε. Να σας δώσω ένα μικρό παράδειγμα και θα δείτε ότι δεν είναι δύσκολο και ότι σας δίνει την ευκαιρία να σώσετε τους εαυτούς σας. ¨Έχουμε και λέμε, ένα όρκ έχει στο attack του όπως βλέπω στο βιβλίο μου +4. Όταν αυτό το όρκ θα επιτεθεί για παράδειγμα στον χαρακτήρα του Τάσου. Το DC για να αμυνθεί είναι 11+4=15. Ο Τάσος φοράει μια leather armor (+2 AC) και έχει Dexterity 16 άρα +3 modifier τελικό +5 στο AC. Ο Τάσος ρίχνει ένα defense roll άρα 1d20+5 in order to beat 15. Αν αποτύχει πάμε σε hit αν όχι συνεχίζουν να ζούνε αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.

4) NO HIT POINTS RULE!!!! Εδώ αρχίζουν τα καλά. Βαρέθηκα τα τρελά hitpoints κτλ. Αφού λοιπόν γίνετε η επίθεση παραπάνω και ο ένας χτυπάει τον άλλον ας προχωρήσουμε το πώς γίνετε η ζημιά στους χαρακτήρες. Το Ορκ χτυπάει τον Τάσο για 10 dmg. Τότε θα έχουμε 10/5=2 wounds. Όλα τα dmg τα διαιρούμε με το 5 και φυσικά round up. Ας πάμε τώρα στις περιπτώσεις:


α) Fortitude DC 15+2 (ή ότι άλλο προκύψει). Αν είναι επιτυχής το χτύπημα είναι επιφανειακό και τίποτα άλλο.
β) Αν έχουμε αποτυχία μέχρι και 10 μονάδες δηλαδή 7 μέχρι και 16 στο ζάρι έχουμε ένα χτύπημα. (with each hit you get -1 to fortitude to endure injury)
γ) Αν αποτύχεις με 10 και πάνω ο χαρακτήρας πέφτει στην κατάσταση disabled. Σε αυτή την φάση ο χαρακτήρα μπορεί να κάνει μόνο standard actions με άλλα λόγια μπορεί να επιτέλους να μαζέψει τα κομμάτια του και να την κάνει. ΑΝ είναι μαζόχας ή ήρωας και θέλει να συνεχίσει με ένα ακόμα hit (fort saving) ο χαρακτήρας πέφτει σε dying condition. 

Μην ανησυχείτε γιατί όλα έχουν μεταφραστεί στο νέο σύστημα. Το damage reduction, healing spells (for each 5 hp of magical healing remove 1 hit) and more.

Από ότι φαίνεται τα feat great fortitude, toughness and endurance παίζουν κάποιο ρόλο ο οποίος είναι: great fortitude (+2 to fortitude checks), toughness +1 to fortitude checks, Endurance +1 to fortitude check and when you are in a the disabled phase you can endure full round actions equal to your constitution modifiers (minimum 1). 

5) Δεν θα έχουμε alignment αλλά ένα σύστημα με πόντους πάνω σε ένα άξονα honor-corrupt. Όλοι ξεκινάμε με 0 πόντους και ανάλογα σας δίνω Points στο τέλος κάθε session.

6) Theme summoning. Οι χαρακτήρες που έχουν summoning spells θα πρέπει να διαλέξουν ένα θέμα έτσι όλα τα πλάσματα που θα καλεί θα μοιράζονται κάποια κοινά χαρακτηριστικά. Ένα παράδειγμα είναι η φωτιά, η γη, demonic, abyssal κτλ.

7) Και τελευταίο ότι τα spells need vitality in order to be cast. Τον έχουμε ξαναχρησιμοποιήσει αυτό τον κανόνα. Έχουμε και λέμε. Όταν κάποιος κάνει cast ένα 3 level spell. He/she must succeed a fortitude DC 15+spell lvl in order not to physical exhausted. Υπάρχουν 3 στάδια. Fatigue/exhausted/unconscious. 
Fatigue= -2 to all checks, exhausted=-4 to all checks and half movement, unconscious= γαλήνη ηρεμία και πράσινα λιβάδια.  

Αυτοί λοιπόν θα είναι οι custom rules. Οι περισσότεροι είναι στο Unearthed arcane από την 109 σελίδα και μετά αλλά κάποιοι άλλοι είναι δικοί μου εξολοκλήρου ή μέσα από το βιβλίο με κάποιες αλλαγές.  

Comments

Popular posts from this blog

Heroic Fantasy: Mini review or pure fun?

Heroic Fantasy: The Dragonlance Experiment

Dungeons & Delvers: Mighty heroes & Magic Potatoes