VAMPIRE-Η ΑΡΧΗ

Όταν συνήλθα ήταν πλέον αργά,κρατούσα στα χέρια μου τον πατέρα μου,ήταν πλέον νεκρός. Δεν ήξερα τι έγινε. Ήμουν θολωμένη,όλα έγιναν πολύ γρήγορα,το μόνο που θυμάμαι ήταν εκείνος ο άντρας. Τι μου έκανε?Υπήρχαν παντού αίματα,πρέπει να θυμηθώ,τι έκανε αυτός ο άντρας εδώ?Δεν ξέρω ούτε το όνομα του...

Ο μικρός μου αδελφός, που ήταν μόλις 8 μηνών άρχισε να κλαίει, πίστευα πως τον μισούσα, ήταν ο λόγος που χάσαμε την μητέρα μου,δεν άντεξε στην γέννα. Όταν έφτασα στην κούνια του, σταμάτησε να κλαίει,ήταν σαν να είχε παγώσει, με το που τον πλησίασα ένιωσα πολύ περίεργα,ένιωθα μια δίψα,κάτι ήθελα από αυτόν αλλά δεν ήξερα τι. Ένιωθα το σώμα μου να υποφέρει κ ξαφνικά τα δόντια μου...

Πανικοβλήθηκα...τι μου συμβαίνει?Άφησα τον αδελφό μου κ έτρεξα στο σαλόνι,ήταν εκεί. Ο άντρας που θυμόμουνα,στεκόταν άπλα και με κοιτούσε. Τι μου συμβαίνει?Ποιος είσαι?Άρχισα να ρωτάω τα πάντα,έπρεπε να καταλάβω,έπρεπε να μάθω την αλήθεια. Η μόνη απάντηση που πήρα ήταν το όνομα του,κ.Τζόναθαν.Τι μου έκανες?Γιατί σκότωσες τον πατέρα μου?φώναξα.

Μου είπε ότι μου πρόσφερε την αιωνιότητα. Κάτι για το οποίο θα τον ευγνωμονώ κάποτε. Με έκανε άτρωτη κ δυνατή,μια δύναμη που πότε δεν θα μπορούσα να αποκτήσω στην ζωή μου. Μου είπε ότι πλέον είμαι μια brujah. Δεν κατάλαβα τι ακριβώς σήμαινε αυτό,αλλά δεν μου φάνηκε κάτι κακό. Είχα ακόμη κάποια κενά στην μνήμη μου. Και ο πατέρας μου?Γέλασε κάπως ειρωνικά κ μου είπε :'Ξύπνησες πολύ διψασμένη,είσαι μια αυθεντική brujah.' Και τότε θυμήθηκα. Θεέ μου...Τι έκανα?

Ονομάζομαι Olivia Smith,είμαι 27 χρονών και σήμερα πέθανα. Μετά από 5 λεπτά όμως ξαναγεννήθηκε..Ονομάζομαι Olivia Smith,είμαι μια brujah και είμαι δολοφόνος...σκότωσα τον πατέρα μου.

Comments

Athar Vulrax said…
Auto htan!!! Den 3anampainw metamesonuktia sto blog, kukloforoun bloodthirsty brujas...
Oliva said…
Όντως έχεις δίκαιο!! Από εδώ και στο εξής θα προσέχουμε που θα κυκλοφορούμε. Αιτούμαι την καταστολή οποιασδήποτε κίνησης όσον αφορά αυτό το blog μετά το πέρας της δωδεκάτης ώρας....
... said…
Εγώ πάλι θα διαφωνήσω με τους προλαλισαντες. Καλή η ιστορία δε λέω αλλά συγνώμη: γιατί για άλλη μια φορά να πεθαίνει ο ΠΑΤΕΡΑΣ??? ΚΑΙ γιατί ο απαίσιος της ιστορίας να είναι ΠΑΛΙ ΑΝΔΡΑΣ??? Τι σωβινισμός είναι αυτός στα story-plot? Δηλαδή επειδή η Olivia έγραψε σαν ώριμος συγραφέας να παραλείψουμε το γεγονός ότι έχει έντονα τα σεξιστικά σύμβολα?

Ο καιρός γαρ εγγύς. Η αλήθεια θα λάμψει. ΤΙΠΟΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ! ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΌ ΤΟ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΑΝ ΣΕ ΑΡΣΕΝΙΚΟ! ΑΙΣΧΟΣ!!!

Popular posts from this blog

Heroic Fantasy: Class Acts: Druid

Tales from the Post: Σκέψεις και μια αφιέρωση!

Planescape: Age of Spiders