White Box Hero: Session 0 (Tales from Rumerike)

 Καλημέρα ταξιδιώτες του σμαραγδιού! 


Ξεκινώ επίσημα την σόλο καριέρα. Το είχα καιρό στο μυαλό μου και πάντα ήθελα, με την βοήθεια της θεάς τύχης, να φτιάξω ένα καμπειν! Θα χρησιμοποιηθούν τυχαίοι πίνακες και πολλές ζαριές που θα δημιουργούν την ιστορία! Ορίστε τι ιστορίες μπορεί να φτιάξει ο καθένας μας με ένα απλό ζάρι.. (εμένα μου έλαχε ένας chaotic Halfling Fighter)


Γεννήθηκα σε ένα μικρό αχυρώνα έξω από το Willowsden στην αρχαία κοιλάδα του Ρουμερικε! Ήμουν άτυχος, πως να το κάνουμε, και δεν γνώρισα τις μεγάλες αλλαγές στο μικρός μας βασίλειο! 


Παρατηρητής των ενεργειών των μεγάλων ηρώων που είχαν ως αποτέλεσμα την επιστροφή του αυτοκράτορα Κρασσου.


Γνωρίζω ελάχιστα πράγματα από την ιστορία της κοιλάδας και των γεγονότων που οδήγησαν στην επιστροφή του "μεγάλου". 


Εξάλλου ο νότος της κοιλάδας δεν επηρεάστηκε και πολύ από τις πράξεις των ηρώων της Λευκής Γέφυρας (ονομασία προέλευσης)! 


Από μικρός χωρίς δουλειά αναγκάστηκα να δουλέψω στο "πίσω" μαγαζάκι γεμάτος "μη εγκεκριμένες" δραστηριότητες! Είχα μερικούς φίλους αλλά οι εχθροί μου ήταν περισσότεροι! Η αλήθεια είναι ότι ότι δεν ήμουν γεννημένος για αυτό το "μικρό" μέρος! 


Έτσι λοιπόν ένα και ένα κάνουν δύο (μεγάλη σοφία της φυλής των Halflings). Συγκρούστηκα με τον "νονό" (enemy Former Master) της περιοχής και συν τα μερικά μου λάθη με οδήγησαν στα κελιά του Swinford! 


Ακόμα και εκεί δεν κατάλαβα τι συνέβη στην ειδυλλιακή κοιλάδα. Οι ήρωες της κοιλάδας έφεραν τα πάνω κάτω, ο Κράσσος επέστρεψε, ένας τρομερός σεισμός ισοπέδωσε την οροσειρά στα νοτιοανατολικά της κοιλάδας, λίγο πιο κάτω από το το Willowsden. Μια καινούργια ήπειρος εμφανίστηκε και εκεί που δεν το περίμενα ένας από τους ήρωες, ένα Halfling με το κωδικό όνομα Σεξπυρ με έβγαλε από το κελί μαζί με μια νέα δουλειά…


Στο νεοεγκατεστημένο φρούριο του Edge στο σημείο που έπεσαν τα βουνά, ξεκίνησα την εξερεύνηση των νέων χωρών! Μου μίλησαν για τα γεγονότα που έγιναν αλλά δεν τα θυμάμαι όλα και μπερδεύτηκα! Ξωτικά, νάνοι, το παγωμένα αίμα της θεάς, το Ρουμερικε είναι το φεγγάρι ενός άλλου κόσμου και άλλα πολλά….


Μου αρέσει να δουλεύω μόνος και φυσικά όσο πιο μακριά τόσο καλύτερα από το παρελθόν μου. 


Αυτή είναι λοιπόν η δικιά μου ιστορία. Η ιστορία του Tonor from Afar…







Comments

Popular posts from this blog

Tales from the Post: Σκέψεις και μια αφιέρωση!

Heroic Fantasy: Class Acts: Druid