Brighton Rocks: Campaign notes (Session 1,2,3 & 4)
(Session 3)
2022
Στο στόχαστρο των ερευνητών στην συνέχεια είναι οι κοντινοί φίλοι της Τζέσικας. 2 άτομα καταφέρνουν να εντοπιστούν. Ο Πήτερ Ο Τουλ ο οποίος βρίσκεται σε ένα κέντρο καθημερινής φροντίδας, ένα ήπιο σανιταριο και η Κάθριν η οποία εμφανίζεται στο βίντεο με το DND session.
Ο Πήτερ βρίσκεται με την θέληση του στο σανιταριο εδώ και 35 χρόνια από το 1987. Δεν φαίνεται τρελός αλλά πιο πολύ σαν μοντέρνος-κοσμικος ασκητής. Συνοπτικά η ιστορία: το 1981 μαλώνουν με την Τζέσικα γιατί είναι έγγυος σε ένα παιδί που δεν είναι δικό του (οι ερευνητές είδαν και το dvd-vhs με την γέννα και την απάθεια της Τζέσικας η οποία φέρνει στην ζωή την ισαμπελλα χωρίς πόνο και συναισθήματα. Παρά μόνο στο τέλος που το παιδί φαίνεται να μην αναπνέει και το παίρνει στην αγκαλιά της αμέσως ξεκινά να κλαίει, να αναπνέει και γενικότερα να βρίσκεται στον κόσμο των ζωντανών). Έκτοτε η επικοινωνία τους αραίωσε. Η Τζέσικα δεν σταμάτησε να τον αναζητά γιατί πίστευε μέχρι και την εξαφάνιση της ότι ο Πήτερ ήταν αυτός που την κρατούσε στην πραγματικότητα. Ήταν πάντοτε το ορόσημο της. Σε αυτή το σημείο μαθαίνουμε ότι η Τζέσικα έχει κενά μνήμης από την ζωή της (έγγυος) Από την άλλη ο Πήτερ πιστεύει ότι η ζωή της Τζέσικας ήταν σαν ένα κινηματογραφικό φιλμ. Κάνεις δεν ξέρει πως ήρθε και από που. Από την ηλικία των 10 έμενε μόνη της και κανένας δεν είχε πάει στο σπίτι της στα Lanes. Τα σαββατοκύριακα και τις γιορτές έπαιρνε το τρένο και έφευγε. Ήταν μόνη της και με πολύ χρήμα.
Έγιναν προσπάθειες επανένωσης αλλά χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία (1983 βόλτα στο ηλιόλουστο πάρκο) (1984 στο θέατρο στην παράσταση "Η 12η ώρα" του Σέξπιρ. Η υπόθεση του θεατρικού: Η Βιολα και ο Σεμπάστιαν είναι 2 αδέλφια που χάνονται σε ένα ναυάγιο και ξυπνούν σε 2 διαφορετικά νησιά.)
Τελευταία φορά την συναντά στους λευκούς γκρεμούς του Μπράιτον το 1987 αλλά ζητά από τούς ερευνητές να μην τον ρωτήσουν για εκείνη την ημέρα.
Επιστρέφοντας στο Μπράιτον ο Μπουν αποφασίζει να πάρει δραστικά μέτρα, ιδιαίτερα μετά την θέαση του βίντεο νούμερο 2 (1959) και παίρνει τηλέφωνο και ζητά συνάντηση με τον Ντέσμοντ σε μία τοπική παμπ.
Ταινία 2, 1959
VHS: ένα σατανικό τελετουργικό σε ξεχασμένα από τους θεούς, υπόγεια περάσματα. Ένας κύκλος από μαυροντυμμενους ανθρώπους και 2 αρχηγοί να συντονίζουν τον μακάβριο χορό. Υπάρχει ένα ποτάμι παραδίπλα του οποίου η βοη καλύπτει το λόγια της τελετουργίας. Καθώς έρχεται η μουσική από το Hopelessly Hoping οι ερευνητές βλέπουν στο βίντεο ότι στο κέντρο του φωσφορίζοντα κύκλου βρίσκονται 2 μωράκια, ένα κορίτσι και ένα αγόρι που μετά βίας μπουσουλανε. Θέλουν να φύγουν αλλά ο ανθρώπινος κύκλος τα κρατά μέσα. Ξαφνικά το ζευγάρι των αρχηγών ξεκινούν και σφάζουν έναν έναν και τα αίματα ποτίζουν τα μωρά. Τότε σε μια δύναμη της στιγμής το κοριτσάκι σπρώχνει έξω από τον κύκλο το αγοράκι πριν ολοκληρωθεί η τελετή. Το ξόρκι έσπασε και οι αρχηγοί ουρλιάζουν με οργή και απόγνωση.
DVD: στα έξτρα βλέπουμε το σατανικό ζευγάρι (μόνο το πρόσωπο της μητέρας) σε ένα δωμάτιο. Κρεμασμένοι από πίσω τους είναι οι μαύροι μανδύες. Η γυναίκα βλέπει το σώμα της γεμάτο λέπρα στον καθρέφτη. Η διακοπή της τελετής προκάλεσε την κατάρα στο δέρμα της. Με μια κίνηση θρυμματίζει τον καθρέφτη βρίζοντας την Τζέσικα. Η φωνή του άνδρα ακούγεται ήρεμα ότι θα πετύχουν τον σκοπό τους.
2022 συνάντηση των ερευνητών στην παμπ με τον Ντέσμοντ.
Με έναν αέρα ενός ξεχασμένου αριστοκράτη ο Ντέσμοντ έρχεται στην παμπ για να δώσει "εξηγήσεις" Συνοπτικά η ομάδα μαθαίνει τα εξής:
Ο Ντέσμοντ είδε την Τζέσικα στα όνειρα του πρίν από χρόνια και από περιέργεια, στην αρχή τουλάχιστον, ξεκίνησε να αναζητά ποια ήταν. Στην αρχή βρήκε λίγα πράγματα όπως το που έμενε, σχολές κτλ και στην συνέχεια αγόρασε το σπίτι της. Εκεί βρήκε το αρχείο με τις κασέτες. Έπειτα προσέλαβε ομάδες ερευνητών οι οποίες άφηναν στην μέση την μελέτη τους για διάφορους λόγους! Ο ίδιος δεν έχει δει ακόμα τα βίντεο αλλά θέλει πρώτα να βρεθεί η κανονική τους σειρά.
Σε αυτό το σημείο ο Μπουν αναφέρει βάση του 2ου βίντεο ότι μπορεί τα μωράκια που είδαν να ήταν οι δύο τους (η Τζέσικα και ο Ντέσμοντ γιατί ταιριάζουν ηλικιακά). Ο Ντέσμοντ σοκάρεται για πρώτη φορά και τους εξηγεί ότι δεν γίνεται να είναι έτσι. Εξομολογείται στη συνέχεια ότι μεγάλωσε σε ορφανοτροφείο. Τον είχαν αφήσει έξω από την πόρτα όταν ήταν μωράκι. Στην πορεία του μεγάλωσε και έγινε ο μεγάλος και τρανός Ντέσμοντ.
Πάνω στην ίδια συζήτηση, αναφέρθηκε ότι υπάρχει ένα κουτί από την κίτρινη αποθήκη το οποίο ανήκει στην Τζέσικα αλλά φαίνεται να είναι χαμένο. Ο Ντέσμοντ τους ευχαριστεί για την πρόοδο και αμέσως αναλαμβάνει δράση για τον εντοπισμό του. Το κουτί το βρίσκει και το ταχυδρομεί στους ερευνητές την επόμενη μέρα.
Το βράδυ ο καθένας πήγε στο σπίτι του. Ο Σόνι ξύπνησε μέσα στην νύχτα καθώς η τηλεόραση άνοιξε από μόνη της και εμφανίστηκε η Τζέσικα η οποία φαίνεται να είναι χαμένη και ψάχνει να βρεί που βρίσκεται, πότε, και που είναι η κόρη της. Η φωνή ακούγεται ότι φωνάζεις το όνομα του Σόνι αλλά το αετισιο του μάτι διαβάζει στα χείλια της ότι χρησιμοποιεί το όνομα του Πήτερ. Ζητά να ακουμπήσει το γυαλί της τηλεόρασης και ο Σόνι αρνείται την επιθυμία της. Η Τζέσικα ουρλιάζει και μια απόκοσμη κραυγή χτυπά τα χέρια της στο έδαφος και η τηλεόραση εκρήγνυται. Η ταινία φαίνεται να λιώνει αλλά ο Σόνι την έσωσε μέσω της αντιγραφής σε DVD. Οι παλμοί του Σόνι χτύπησαν κόκκινο και τα ρολόγια που τους πρόσφερε ο Ντέσμοντ άρχισαν να χτυπούν μαρτυρώντας την αγωνία του.
Το χαμένο ημερολόγιο της Τζέσικας
Το ημερολόγιο ξεκινά με τις εξομολογήσεις της ίδιας για τα παράξενα όνειρα που την στοιχειώνουν. Πέρα από τα αιματηρά, καταχθόνια και χωρίς καμία απολύτως λογική όνειρα της, η Τζέσικα βλέπει το πρόσωπο ενός αγοριού που δεν ξέρει ποιος είναι. Το πρόσωπο το βλέπει σε διαφορετικές ηλικίες αλλά χωρίς να μπορεί να τον αναγνωρίσει με επιτυχία. Επίσης τονίζει τα κενά μνήμης τα οποία έχει. Μερικές φορές είναι μόνο κάτι λεπτά και άλλοτε ολόκληρη μέρα. Αυτές τις σκοτεινές σκέψεις τις αποτυπώνει στο χαρτί και έπειτα το κρύβει μέσα στο κουτί και το αυτοταχυδρομει με πλαστά στοιχεία έτσι ώστε να το "χάσει" και να το "ξεχάσει" και από ότι φαίνεται στην ιστορία το πετυχαίνει μερικώς.
Οι συντεταγμένες....
Στην τελευταία σελίδα του ημερολογίου με κόκκινη μελάνη εμφανίζονται οι αριθμοί....
50851102009
171119872245
(Session 4)
Η ομάδα χωρίς να χάνει χρόνο βρήκε αμέσως την σημασία των 2 αριθμών. Ο πρώτος ήταν οι συντεταγμένες της εκκλησίας της Αγίας Ελένης, μιας εκκλησίας του 12ου αιώνα. Σύμφωνα με τους θρύλους της εποχής οι κάτοικοι της περιοχής γύρω από την εκκλησία αρρώστησαν και πέθαναν. Το αποτέλεσμα ήταν να υπάρχει κανείς στην περιοχή μέχρι τον 13ο αιώνα όπου κόσμος ξαναγύρισε στα μέρη. Ο δεύτερος αριθμός ήταν η ακριβής ημερομηνία και ώρα της εξαφάνισης της Τζέσικας το 1987.
Με την αυτοκινούμενη καντίνα του Τσάρλι κατέφθασαν στην εκκλησία και εκεί ανακάλυψαν την αρχαία κατακόμβη. Εξοπλισμένοι με περίσσιο κουράγιο κατεβηκαν στα έγκατα της γης ανακαλύπτοντας την βωμό της ανθρωποθυσίας (δες 1959) πλησιάζοντας τον αμέσως μεταφέρθηκαν στο μέρος όπου βρισκόταν η Τζέσικα. Συνδεδεμένη με ένα μηχάνημα και σε συμβίωση με ένα αρχαίο δέντρο. Η Τζέσικα είναι σε μόνιμη κατάσταση ονείρου. Γρήγορα οι ερευνητές ανακαλύπτουν και άλλους κύκλους που μόλις διαβούν μεταφέρονται σε άλλα μέρη και άλλο χρόνο. Το δέντρο σαν ρολόι γυρνά γύρω γύρω με την Τζέσικα να είναι ο δείκτης.
Πρώτη στάση στο ορφανοτροφείο όταν βρήκαν τον Ντέσμοντ (όλοι το έχουν καταλάβει ότι το μωρό δεν είναι άλλο παρά ο γνωστός Ντέσμοντ ). Ο Ντέσμοντ μωρό μπορεί να δει τους αόρατους ερευνητές οι οποίοι συναντούν μια όψη της Τζέσικας. Είναι μπερδεμένη και οι μνήμες της είναι θολές.
Στον δεύτερο κύκλο φτάνουν σε μια εναλλακτική πραγματικότητα όπου ο κόσμος έχει σβήσει και η Τζέσικα κρατά το σκοτάδι να μην περάσει στην πραγματικότητα των ερευνητών.
Τρίτη στάση το σοβιετικό εργαστήριο "ελπίδα" όπου η Τζέσικα ενώνεται με το μηχάνημα και μέσα στα αίματα ακόμα ψάχνει τον Πήτερ. Εκεί για 2η φορά σπάει το τελετουργικό μεταφεροντας την ίδια μαζί με το δέντρο-μηχανημα μακριά από την διαβολική οργάνωση.
Εδώ οι ερευνητές ανακαλύπτουν ότι η σχέση τους με την Τζέσικα είναι συμβιωτική και πολυεπίπεδη. Με άλλα λόγια όταν οι ερευνητές έχουν δεί την ταινία η μνήμη της Τζέσικα είναι καθαρή (ξεκάθαρες αναμνήσεις). Σε ταινίες που δεν έχουν ακόμα δει οι μνήμες είναι θολές και μπερδεμένες.
Τα μαζεύουν και φεύγουν πίσω στο σπίτι αλλά βλέπουν στον πίσω καθρέφτη αυτοκίνητα να σταματούν έξω από την εκκλησία και τα λόγια της Τζέσικας ηχούν στα αυτιά τους…
Το σκοτάδι έρχεται…
Πίσω στο σπίτι μιλούν με τον Ντέσμοντ και του αποκαλύπτουν τις πληροφορίες. Ο ίδιος αναλαμβάνει δράση και χρησιμοποιεί τους πόρους της οργάνωσης για να βρει την Τζέσικα. Όλοι έμειναν πίσω και έβαλαν να δούνε μια από τις κασέτες.
Κασέτα 29 1986
Η Τζέσικα προσπαθεί να εξηγήσει την μικρή της κόρη, ισαμπελλα ότι κινδυνεύει χωρίς επιτυχία. Στην συνέχεια του βίντεο η ισαμπελλα περπατάει στο δρόμο μόνο της με μια παιδική αποσκευη. Ένα λούτρινο σκυλάκι πέφτει στον δρόμο. Γυρνά και κοιτά τους ερευνητές μέσα από το γυαλί.
"Ήρθατε να με βοηθήσετε;" Και ο Σόνι αυτή την φορά κάνει την κίνηση για να ακουμπήσει το γυαλί αλλά…κόβεται το ρεύμα για λίγα λεπτά σε όλη την νότια Αγγλία. Ένας δυνατός θόρυβος συνοδεύει έναν πίδακα φωτός που βρίσκεται πάνω από την εκκλησία της Αγίας Ελένης.
Η ομάδα βάζει ξανά μπρος για την εκκλησία. Πτώματα έξω από την εκκλησία από πυροβολισμούς. Η ομάδα τα προσπέρασε αλλά βλέπει σε αντιπαραβολή εικόνες με ανθρώπους του μεσαίωνα που είχαν πεθάνει στο ίδιο μέρος. Μέσα στην κατακόμβη ο Ντέσμοντ κρατά στα χέρια του την ετοιμοθάνατη αδελφή του. Ο ίδιος είναι πληγωμένος αλλά δεν φαίνεται να τον νοιάζει. Τώρα την βρήκε τώρα την χάνει. Η Τζέσικα τον βρήκε και τώρα θα φύγει αφήνοντας πίσω της τις πόρτες του σύμπαντος πού έπρεπε να μείνουν για πάντα κλειστές, ορθανοιχτες.
Οι ερευνητές παίρνουν τα αδέλφια και πηγαίνουν στο σανατόριο όπου βρίσκεται ο Πήτερ και εκεί η Τζέσικα ανάμεσα στους ανθρώπους που έχασε ξεψύχησε ανοίγοντας τις πύλες από το υπερπέραν. Ο Πήτερ μένει με την Τζέσικα και οι ερευνητές με τον Ντέσμοντ επιστρέφουν πίσω. Η Συβονη περιποιείται τις πληγές του ανακαλύπτοντας ότι ο Ντέσμοντ δεν είναι και πολύ φυσιολογικός για την ηλικία των 60 που έπρεπε να ήταν.
Την επόμενη μετά δημιουργήθηκε η οργάνωση του Blue oyster club με σκοπό να βοηθήσει την ανυποψίαστη ανθρωπότητα από κινδύνους από το υπερπέραν. Συνάμα ψάχνουν και ένα σωρό απαντήσεις στον γρίφο της Τζέσικας και του Μπράιτον γενικότερα.
Τι απέγιναν οι άνθρωποι που κάηκαν στο εργοστάσιο;
Τι απέγινε η ισαμπελλα;
Τι πλάσματα διάβηκαν τις πύλες;
Ποια είναι η σατανική οργάνωση;
Που βρίσκεται το εργαστήριο "ελπίδα";
Τι είναι ο Ντέσμοντ;
Τι συμβαίνει στις ταινίες τώρα που έφυγε από τη ζωή η Τζέσικα;
Ποιο είναι το πτώμα που βρέθηκε στην αποθήκη;
Τι είναι το μηχάνημα και τι είναι το δέντρο;
Ποιοί είναι πραγματικοί γονείς του Ντέσμοντ και της Τζέσικας;
Πώς γιατρεύτηκε από την λέπρα;
Brighton & Lanes την δεκαετία του 70
Comments