Παρατηρήσεις για τα custom rules.
1) Το Attack and Defense roll μου άρεσε πολύ και νομίζω ότι θα κρατήσω σε όλη την διάρκεια του campaign. Δίνει μια αμεσότητα και την ευκαιρία να ρίχνετε το μεγαλύτερο αριθμό ζαριών από εμένα (είμαι επικίνδυνος με τα ζάρια!!)
2) Οι αλλαγές στο storytelling mode είναι οι εξής. Το βασικό αριθμό που πρέπει να επιτύχει η ομάδα είναι ανάλογη με τον αριθμό των παιχτών. Δηλαδή σε μια 5μελή ομάδα είναι ο αριθμός 50. Στην αρχή είχα αναφέρει ότι θα πρέπει σε αυτόν τον κανόνα να φέρουν όλοι από 10 και πάνω στο d20. Αφού έκανα ένα μικρό ρεκτιφιέ τον κανόνα έχουμε και λέμε. Ο βασικός αριθμός παραμένει ο ίδιο (ανάλογα με το μέγεθος της ομάδας) αλλά πλέον θα πρέπει το άθροισμα όλων των επιμέρους ζαριών να είναι ίσο ή μεγαλύτερο από το βασικό αριθμό. Αυτό θα δίνει την δυνατότητα στην ομάδα έστω και αν κάποιοι παίχτες δεν φέρουν καλά ζαριά οι υπόλοιποι να τους καλύψουν.
3) Το No hit points σύστημα δεν δούλεψε καλά κατά την γνώμη μου και το μόνο που κατάφερε είναι να μεγαλώσει την διάρκεια της μάχης χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα. Νομίζω ότι θα επιστρέψουμε στο κλασικό σύστημα τώρα που αγγίξατε το 2ο level. Σας δίνω την δυνατότητα να αλλάξετε feats μιας και πριν πήρατε μερικά τα οποία είχαν σχέση με το πρώτο κανόνα (endurance, great fortitude, toughness). Αν χρησιμοποιήσουμε τον κλασικό κανόνα θα στερήσετε από εμένα την ζαριά του fortitude που έριχνα με αποτέλεσμα να αποφευχθούν ορισμένα παράδοξα όπως το σκηνικό με τον πολεμιστή Έρικ και την μαγισσούλα.
4) Τέλος οι υπόλοιποι κανόνες δεν επηρεάζουν τόσο το παιχνίδι στον τομέα της δράσης άλλα του role playing άρα συνεχίζουν όπως έχουν. Θα ήθελα επίσης κάποιος να ξεκινήσει να γράφει την ιστορία που παίζουμε.
Comments
Τέσπα, πολλά είπα και έχω και ένα ηλίθιο antivirus να απεγκαταστήσω που αρνείται πεισμωτικά, οπότε θα κλείσω εδώ.