Παρατηρήσεις για τα custom rules.

 Την Τρίτη το βράδυ λοιπόν κάναμε την πρεμιέρα μας στο καινούργιο campaign. Σε αυτήν την αρχή είπα να δοκιμάσουμε κάποιους κανόνες οι οποίοι θα άλλαζαν τα γνωστά μας θεμέλια του DnD. Σε αυτή μας της προσπάθεια θέλω να σταθώ για να συζητήσουμε λίγο τους custom rules. Θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας μιας και είδατε πάνω κάτω πως τρέχει το παιχνίδι. Να ευχαριστήσω τον Τάσο για την ποτάρα που είχαμε χθες βράδυ και την συζήτηση. Τα σχόλια μου έχουν ως εξής:

1) Το Attack and Defense roll μου άρεσε πολύ και νομίζω ότι θα κρατήσω σε όλη την διάρκεια του campaign. Δίνει μια αμεσότητα και την ευκαιρία να ρίχνετε το μεγαλύτερο αριθμό ζαριών από εμένα (είμαι επικίνδυνος με τα ζάρια!!)

2) Οι αλλαγές στο storytelling mode είναι οι εξής. Το βασικό αριθμό που πρέπει να επιτύχει η ομάδα είναι ανάλογη με τον αριθμό των παιχτών. Δηλαδή σε μια 5μελή ομάδα είναι ο αριθμός 50. Στην αρχή είχα αναφέρει ότι θα πρέπει σε αυτόν τον κανόνα να φέρουν όλοι από 10 και πάνω στο d20. Αφού έκανα ένα μικρό ρεκτιφιέ τον κανόνα έχουμε και λέμε. Ο βασικός αριθμός παραμένει ο ίδιο (ανάλογα με το μέγεθος της ομάδας) αλλά πλέον θα πρέπει το άθροισμα όλων των επιμέρους ζαριών να είναι ίσο ή μεγαλύτερο από το βασικό αριθμό. Αυτό θα δίνει την δυνατότητα στην ομάδα έστω και αν κάποιοι παίχτες δεν φέρουν καλά ζαριά οι υπόλοιποι να τους καλύψουν.

3) Το No hit points σύστημα δεν δούλεψε καλά κατά την γνώμη μου και το μόνο που κατάφερε είναι να μεγαλώσει την διάρκεια της μάχης χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα. Νομίζω ότι θα επιστρέψουμε στο κλασικό σύστημα τώρα που αγγίξατε το 2ο level. Σας δίνω την δυνατότητα να αλλάξετε feats μιας και πριν πήρατε μερικά τα οποία είχαν σχέση με το πρώτο κανόνα (endurance, great fortitude, toughness). Αν χρησιμοποιήσουμε τον κλασικό κανόνα θα στερήσετε από εμένα την ζαριά του fortitude που έριχνα με αποτέλεσμα να αποφευχθούν ορισμένα παράδοξα όπως το σκηνικό με τον πολεμιστή Έρικ και την μαγισσούλα.

4) Τέλος οι υπόλοιποι κανόνες δεν επηρεάζουν τόσο το παιχνίδι στον τομέα της δράσης άλλα του role playing άρα συνεχίζουν όπως έχουν. Θα ήθελα επίσης κάποιος να ξεκινήσει να γράφει την ιστορία που παίζουμε.  

Comments

Το μόνο θέμα που θα ήθελα να συζητήσουμε από κοντά όταν γυρίσω είναι οι πόντοι όσον αφορά το "alignment", μιας που πιστεύω ότι υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα.Τα λοιπά από κοντά...
Athar Vulrax said…
8a sumfwnhsw me tis parathrhseis, an kai to sustema nonHP fernei mia realistikorerh ekbash maxhs ki as einai xronoboro. Oso gia to sxolio ths Andro ginetai ligo pio poluplokh katastash. To party den ginetai na exei koino allignment. Einai san na apaiteis na pame se mia taberna kai na fame oloi mprizola ktl. Kalo to susthma corrupt-honour alla nomizw oti 8a eprepe na e3atomikeutei. Alliws 3anagurname sto palio kalio allignment kai ta xps pou moirazonte sumfwna me to kata poso kaneis roleplay analoga me to allignment sou. Allwste to allignment uparxei eite to 8eloume eite oxi... Endomuxa oloi 3eroume oti o xarkthras mas einai chaotic h lawful, good h evil! To 8ema einai oti den briskw allh lush ektos apo to e3atomikeumeno "cor-hor" kai telos pantwn afou den ephreazei to leveling tou xarakthra tote e3uperetei mono kapoies skoteines skepseis tou DM. Opote edw mpainei allo erwthma: Giati th stigmh ths telikhs krishs na kri8oun oloi me koino "allignment" kai ousiastika enas chaotic xarakthras na parei ston laimo to tous lawful xarakthres kai toumpalin?
Θα συμφωνήσω με τον Θανάση και θα συμπληρώσω ότι είναι προτιμότερο ένα εξατομικευμένο σύστημα πόντων, ειδάλλως ας επιστρέψουμε πίσω στα πατροπαράδοτα συστήματα και ας αφήσουμε στην άκρη τα τεστ. Κοινώς μου αρέσει να παίζω σύμφωνα με κάποιες "αρχές",επιεικώς θέτοντας το έτσι,και με το προχθεσινό προβληματίστηκα αρκετά, μιας που νομίζω ότι όντως ο ένας έπαιρνε στον λαιμό του τον άλλο με τις πράξεις του...

Τέσπα, πολλά είπα και έχω και ένα ηλίθιο antivirus να απεγκαταστήσω που αρνείται πεισμωτικά, οπότε θα κλείσω εδώ.

Popular posts from this blog

Heroic Fantasy: Class Acts: Druid

Tales from the Post: Σκέψεις και μια αφιέρωση!

Planescape: Age of Spiders